Dzis w telewizji

1. Data: 2002-09-20 16:16:53

Temat: Dzis w telewizji
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

Dzis w telewizji na programie TVN o godzinie 22.40, film pod tytulem
"Oczy szeroko zamkniete" , film o zwiazku, ukrytych marzeniach i
pragnieniach, zdradzie i nadziei- oczywiscie tylko dla doroslych.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

2. Data: 2002-09-20 19:16:14

Temat: Re: Dzis w telewizji
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
> Dzis w telewizji na programie TVN o godzinie 22.40, film pod tytulem
> "Oczy szeroko zamkniete" , film o zwiazku, ukrytych marzeniach i
> pragnieniach, zdradzie i nadziei- oczywiscie tylko dla doroslych.

Oglądałam, jak dla mnie (bez obrazy dla nikogo) film, który wogóle nie
powinien był powstac. Dobrze, ze miałam na video to mogłam przewinąc bo
akcja sie ciągnęła jak flaki z olejem. Musiałam obejrzec dwa razy zeby
zajarzyc o co w nim chodzi. (chociaz blondynka nie jestem, ukłony w strone
blondynek). Wg mnie przereklamowany i te same rozterki i uczucia mozna było
pokazac bez tych scen seksualnych az tak uwidocznionych jak seks brudny i
nieczysty wg moich odczuć.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

3. Data: 2002-09-20 19:42:03

Od: "Edycia" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <t...@i...pl>

> Oglądałam, jak dla mnie (bez obrazy dla nikogo) film, który wogóle nie
> powinien był powstac. (ciach)
Chwala Bogu! Myslalam, ze tyko ja jestem nieczula na tak "kultowy i
legendarny" film. Kompletne nie doszlo do mnie, co autorzy mieli na mysli.
Bohaterowie w chaosie, widz, co za tym idzie, tez.
Ze o zdradzie, jak piszeBischoop, to moze jest film, ale gdzie tam
nadzieja?? Nuda, jak w polskim filmie :)

Edyta

4. Data: 2002-09-20 20:17:18

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" <t...@i...pl> wrote in message
> Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości

Po pierwsze film najlepiej oglądać w kinie, nie można wtedy go przewijać i
łatwiej ponieść sie wyobraźni, że to co pokazują dzieje się naprawdę.

Jacek

5. Data: 2002-09-20 20:19:21

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edycia" <e...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Ze o zdradzie, jak piszeBischoop, to moze jest film, ale gdzie tam
> nadzieja?? Nuda, jak w polskim filmie :)

Mi sie film bardzo podobał

Jacek

6. Data: 2002-09-21 06:32:02

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Jacek wyklawiaturzył(a):

> Mi sie film bardzo podobał

Mi chyba pozostaje kaseta wideo, bo usnolem ogladajac "bandyci" podczas
reklam ...:-))

7. Data: 2002-09-21 08:49:19

Temat: Re: wczoraj w telewizji
Od: "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Niestety zasnęłam w czasie jakże pasjonującej rozmowy po przyjęciu. ;-) A
potem ponoć było nawet ekscytująco.
--
Renya

8. Data: 2002-09-21 09:02:37

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Adamska-Regdos <r...@p...fm> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:amhboj$r26$...@s...man.poznan.pl...

> Niestety zasnęłam w czasie jakże pasjonującej rozmowy po
> przyjęciu. ;-) A potem ponoć było nawet ekscytująco.

Etam. Nudno było do końca. Ale warto obejrzeć, przynajmniej
"mam to z głowy".

Olka
--
**/|_/|*********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

9. Data: 2002-09-21 13:10:35

Od: "magda1306" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj maz bardzo sie ucieszyl, ze film byl po angielsku i z polskimi napisami
bo przynajmniej mogl ogladac bez problemu. Byl nawet gotow ogladac gdyby byl
polski dubbing. Jednak jego radosc trwala krotko bo usnal juz podczas
przyjecia.
Mi film sie podobal tak sobie. Dlugi, ze juz chyba dluzszy byc nie mogl. Juz
nie wiedzialam jak mam go ogladac bo od tego lezenia bylam zmeczona. Film
taki sobie. Nic szczegolnego, ale kolejny raz utwierdzilam sie tylko w
przeswiadczeniu, ze Nicole Kidman to koszmarna aktorka i w porownaniu ze
swoimi konkurentkami z Hollywood (i nie tylko) do piet im nie dorasta. Za co
jej placa te grube miliony???

M.

messaggio news:amhboj$r26$1@sunflower.man.poznan.pl...

10. Data: 2002-09-21 21:15:02

Temat: Re:[OT] aktorki
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nicole Kidman to koszmarna aktorka i w porownaniu ze
> swoimi konkurentkami z Hollywood (i nie tylko) do piet im nie dorasta. Za
co
> jej placa te grube miliony???

Nicole akurat trawię - choć "Moulin Rouge" mnie zabił :-(
Za to nie znoszę wychwalanej pod niebiosa obywatelki J. Roberts, ble, jak
widze te usta Micka Jaggera... :-\
Ups, musiałam to gdzieś upublicznić... ;-)
--
Renya

"Urodził mi się syn" :(
Prezenty dla babć