Dzisiejsza młodzież

21. Data: 2005-03-21 10:19:23

Temat: Re: Dzisiejsza młodzież
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> Najbardziej żałuję "Psa Huckleberry" i "Pixie i Dixie"

A ja bylam fanka "zalogi G"... :))
I krecika. Ale krecik czasem w tv jest, natomiast "zalogi" to juz nawet
nikt nie pamieta.

D.
44

22. Data: 2005-03-21 10:22:31

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Hehe... ja jeszcze pracowałam na 286. To było wyzwanie - do dzis nie
> wiem skąd wtedy miałam tyle cierpliwości. No i windowsy - windowsów nie
> było.
> :)

Wszystko, co było trzeba, szło zrobić w DOS-ie. A komp się nie wywalał
co pół godziny. I te śmichy-chichy amigowców, jak się na peceta
przesiałałam -- "Zobaczysz, te pecety to długo nie pożyją, w porównaniu
z Amigą..!" :)

--dusz.

23. Data: 2005-03-21 10:24:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Dajesz radę przez to przebrnąć bez rechotania? ;-)
> Czy oglądasz po prostu z łezką w oku i nostalgią w sercu?
> Bo ja szczerze mówiąc odmiękłam. Podobnie, jak przy "Planecie małp", którą
> kiedyś ubóstwiałam.

Zależy który odcinek, bo są lepsze i gorsze. Takie np. "Collision Course"
jest nudne, a "War Games" bez sensu - trick "to wszystko im się tylko
wydawało" jest denerwujący. Ale już "Force of Life" to niezły horror,
a "Death's Other Dominion" ogląda się całkiem ciekawie.

Natomiast nonsensów, na które kiedyś się nie zwracało uwagi, jest masa.
Pomijam już sam pomysł Księżyca wyrywającego się z orbity - reakcja załogi
jest dość jajcarska. Dlaczego po prostu nie wpakują się do Orłów i nie
uciekają na Ziemię póki można? (Nie pamiętam, żeby coś mówili o jakiejś
przyczynie, dla której nie można stamtąd po prostu zwiać, mogłam przeoczyć.)
A jeśli nie można - przecież w takiej sytuacji większość ludzi zaczęłaby
chlać albo wpadłaby w deprechę, a oni grzecznie rozchodzą się do swoich
zajęć. No i co oni tam jedzą? W "War Games" coś się mówi o awarii systemu
recyklowania, ale na samym recyklowaniu to się długo nie pociągnie.

Poza tym ciekawie się porównuje swoją percepcję z tamtych lat. Jako wchodzące
w wyproście pod stół szczenię uważałam dr Russell nieomal za ideał młodej
kobiecej urody, tymczasem Barbara Bain przy kręceniu tego serialu taka znowu
supermłoda nie była, bo miała 44 lata.

JoP

24. Data: 2005-03-21 10:28:41

Od: "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Rany skąd masz.... O tej roslinie myślącej było niezłe...

Eee, najlepszy byl odcinek "Domena smoka" o potworze ukrywajacym sie we
wraku staku kosmicznego i zzerajacym ludzi (wypluwal dymiace kosciotrupy).
Landau go siekiera zalatwil ;-)

> co wstyd przyznać, widziała w TV... ;)

To, co powyzej, to pamietam z TV, ze studia 2. Jakis czas temu powtarzali na
tv4, czy innym tv7, albo polonia1, ale jakos nie skladalo mi sie, zeby
ogladac.

Axel

25. Data: 2005-03-21 10:28:53

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> A ja bylam fanka "zalogi G"... :))
> I krecika. Ale krecik czasem w tv jest, natomiast "zalogi" to juz nawet
> nikt nie pamieta.

Ja pamiętam.
A Krecik smieszny był.
I jeszcze Delfina Um oglądałam :)

Eulalka

26. Data: 2005-03-21 10:34:07

Od: "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> Jaki Norek, jaki Pankracy? 8-)
>
> "Pora na Telesfora" to było to.

"Doooo zoooo baaaaa czeeeee niaaa mniam mniam" ;-)

A kto pamieta Filomidanka?
I kto powie, kto to byl Dziecielinek? ;-)

> Najbardziej żałuję "Psa Huckleberry" i "Pixie i Dixie" - czemuż u
> licha nigdzie tego nie przypomną? Bo taka "Pszczółka Maja" to leci
> powtórkami do dziś.

Kiedys dawali czasami na Cartoon Network, ale dawno nie widzialem (moze
dlatego, ze nie mam czasu ;-)

Axel

27. Data: 2005-03-21 10:37:02

Od: "Axel" <a...@p...NOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message

> Hehe... ja jeszcze pracowałam na 286. To było
> wyzwanie - do dzis nie wiem skąd wtedy miałam tyle
> cierpliwości. No i windowsy - windowsów nie było.
> :)

Nooo, moj pierwszy komp, to byl Amstrad 6128 calym 128 kB pamieci ;-)
A pierwszy pecet to 286, do ktorej panskim gestem zazyczylem sobie 2 MB
pamieci (standardowo bylo 1 MB i do wszystkiego wystarczalo ;-). Pamieci
byly w postaci DIPow, czyli pojedynczych kostek wkladanych w podstawki -
chyba 8 wchodzilo na 1MB ;-)

Axel

28. Data: 2005-03-21 10:42:58

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik duszołap napisał:

> Wszystko, co było trzeba, szło zrobić w DOS-ie. A komp się nie wywalał
> co pół godziny.

Dokładnie. Ale wiecie, jak to się przydało
wszystko jak się na Linuksa przesiadłam?
Wyrwałam sobie z rozpaczy tylko połowę włosów, a
tak mogłam byc już cała łysa ;)

Eulalka

29. Data: 2005-03-21 10:50:40

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja pamiętam.
> A Krecik smieszny był.
> I jeszcze Delfina Um oglądałam :)

Moje dzieci mają wszystkie "Kreciki" na kasetach video :) Włącznie z
odcinkiem robionym na rynek niemiecki, gdzie Krecik odbiera poród Pani
zajączkowej :->
A z Delfina Uma ściągnęłam ostatnio z netu piosenkę przewodnią i słuchałam z
rozczuleniem :)

--
pozdrawiam, misiczka

"Młodzi mężczyźni chcą być wierni, a nie są,
starzy chcą być niewierni, a nie mogą"
Oscar Wilde
http://misiczka.com

30. Data: 2005-03-21 10:51:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> Rany skąd masz.... O tej roslinie myślącej było niezłe...

Ogólnie to bywa dostępne, z jakiegoś Blackstara (pardon, SendIt.com), albo
czegoś takiego. Tylko kosztuje kosmiczne pieniądze, jakieś 60 GBP za jeden
sezon. W Amazonie jest Megaset i nawet niedrogi, ale region 1, nie chce mi
się hakować odtwarzacza.

Mnie użyczyli znajomi, nawet bym się podzieliła (w końcu pozostajesz ze mną w
stosunkach towarzyskich, czyż nie? ;->>), tylko chyba nie mam w okolicy
nagrywarki DVD. Ale rozejrzę się, a nuż ktoś ma.

JoP

co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...
róznica wieku
Pomagamy!