Dziura w suficie czym?

1. Data: 2004-04-19 12:45:19

Temat: Dziura w suficie czym?
Od: "LukBit" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Odpadł mi kawałek tynku z sufitu koło haku z lampą. Czym to zakleić :
gipsem, cementem, zaprawą klejową, inne* tak aby nie odpadło od razu ;)

* niepotrzebne skreślić ;)

Dzięki za wszelkie porady.
Lukasz

1. Data: 2004-04-20 10:06:54

Temat: Re: Dziura w suficie czym?
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masą szpachlową - jest sprzedawana gotowa w firmie pasty.

musta

1. Data: 2004-04-22 14:49:54

Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to stosunkowo nowe mieszkanie z tynkiem gipsowo-wapiennym, to opukaj
cały sufit, zwłaszcza w łazience. Załóż wcześniej kask i usuń meble.
Lepiej teraz niż mialby spaść na głowę podczas snu. Zdarza się, że
wykończeniowcy ledwo przyuczeni do zawodu walą tego za grubo i bez podkladu.
Potem to spada, zwłaszcza, jak zawilgotnieje.
Wcześniej stosowano tynki cementowo-wapienne, a te lepiej trzymają i są
odporniejsze na głupotę.
Marek MANO
"Jeżdzą tiry, robią wiry"
wytnijto z adresu

1. Data: 2004-04-22 15:01:23

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek MANO napisał:

> [...]
> Potem to spada, zwłaszcza, jak zawilgotnieje.
> Wcześniej stosowano tynki cementowo-wapienne, a te lepiej trzymają i są
Potwierdzam.

Edytka [edymon]

ktorej 22 grudnia 2003 zlecial z sufitu tynk o powierzchni 1,5mx2m

dymiacy komin
Re: Doswiadczenia z Nostalitem ??
Czyszczenie lodowki
Podatki, remont a prawa wlasnosci