Dziury w ubraniach po praniu

11. Data: 2006-10-07 07:31:32

Temat: Re: Dziury w ubraniach po praniu
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> wiesz co, rozne stosuje... ale generalnie nic bardzo wymyslnego,
> ot zwykle proszki :-) nigdy nie pamietam jaki mialem ostatnio ;-)

To w takim razie musisz zgłosić sie do Strefy 11 ponieważ ufoludki
podczas prania pobierają fragmenty tkanin
Albo zmienić pralke, lub ubrania.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

12. Data: 2006-10-17 21:02:37

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chyba odkrylem w czym sek. W spodniach nosze wojskowy pas (z polskiej
armii), ktory ma klamre z ostrymi krawedziami i one dziurawia mi
ubranie. A na bilboardach mnie zachecaja zeby wstapic do woja.
Pozdrawiam.

13. Data: 2006-10-17 21:18:03

Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Oct 2006 14:02:37 -0700, f...@o...pl napisał(a):

> [...]
> armii), ktory ma klamre z ostrymi krawedziami i one dziurawia mi
> ubranie. A na bilboardach mnie zachecaja zeby wstapic do woja.

Chyba nie pierzesz spodni z paskiem?

14. Data: 2006-10-18 20:55:11

Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jack napisał(a):