Dziwne "drgawki"

41. Data: 2009-06-04 07:35:54

Temat: Re: Dziwne
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Jun 2009 22:14:32 +0200, tomek wilicki wrote:

> 99% przypadków, które występują po uporczywych biegunkach i które w
> badaniach laboratoryjnych wykazują niedobór magnezu/potasu u pacjenta. l2r.

Nie, robaczku, nie takie było pytanie. Podaj źródło, z którego wynika to
co tutaj wszystkim wmawiałeś - czyli to, że 99% wszystkich drżeń
pęczkowych to następstwo niedoboru magnezu, bo na razie napisałeś,
łaskawco, że 99% przypadków niedoboru magnezu przebiega z niedoborem
magnezu.

Od początku, jak Ci już pisałem, nie wiesz o czym dyskutujesz. Ale nie
przeszkadza Ci to w autokreacji i robieniu szumu wokół własnej osoby.

> To wszystko jak najbardziej można podciągnąć pod medycynę. Może nie do końca
> w *sci, ale prawdę mówiąc 95% wątków nie jest w *sci

Niestety. I walnie się do tego przyczyniasz.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

42. Data: 2009-06-04 11:30:13

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> [...]
>
> Od początku, jak Ci już pisałem, nie wiesz o czym dyskutujesz. Ale nie
> przeszkadza Ci to w autokreacji i robieniu szumu wokół własnej osoby.

LOL, neurolog złapany na tym, że w ogóle nie wie jak działa komórka
nerwowa - zamiast przeprosić, zaczyna atakować gościa który mu udowodnił
niewiedzę. I atakować na wyjątkowo niskim poziomie, kłamać jak koleś z
gimnazjum (nie obrażając gimnazjalistów), że niby coś ludziom wmawiałem o
99% przypadków fascykulacji... zrobiło się bardzo nieprzyjemnie.

cytuję:

"nie ma danych na to,
że ich jedzenie pomaga na łagodne fascykulacje. "

Próbowałeś dzięki swojej niewiedzy wprowadzić autora wątku w błąd,
sprostowałem. Powinien być w zasadzie koniec tematu - ale zamiast
dokształcić się z podstawowych zagadnień neurologii, robisz jakieś dziwne
akcje.

Nigdy nie napisałem, że 99% przypadków fascykulacji to następstwo niedoboru
magnezu, chociażby z tego powodu, że nawet w przypadku utraty elektrolitów
nie chodzi tylko i wyłącznie o magnez, a nawet wprost przeciwnie - właśnie
nadmiar magnezu może doprowadzić do np zaburzenia gospodarki wapniem u
niektórych osób i wywołać podobne objawy.

43. Data: 2009-06-04 14:08:35

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Jun 2009 13:30:13 +0200, tomek wilicki wrote:

> "nie ma danych na to,
> że ich jedzenie pomaga na łagodne fascykulacje. "

Dokładnie tak jest. Gdybyś trochę poczytał, to nie robiłbyś z siebie
pośmiewiska :)

On Thu, 28 May 2009 11:18:48 +0200, tomek wilicki wrote:

> [...]
>
> widziałem już ze 20 osób którym wystąpienie skrajnych niedoborów
> elektrolitów wywołało fascykulacje, znikające zaraz po uzupełnieniu tych
> niedoborów. Nie widziałem jeszcze ani jednego przypadku wywołanego czymś
> innym. Fakt, że zazwyczaj nie był to magnez sensu stricto, ale właśnie
> silne odwodnienia wywołane biegunkami, zaburzające gospodarkę
> elektrolitami.
>
> Oczywiście danych na to, że magnez za 5 zł to leczy nie ma i pewnie nie
> będzie póki ich nie przeprowadzisz, bo wtedy nie można by sprzedawać
> pacjentom wielokrotnie droższych leków maskujących objawy.

Masz rację, koniec tematu,

m.

44. Data: 2009-06-04 16:44:20

Temat: Re: Dziwne "drgawki"
Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ok, odpowiadam sobie bo tak będzie lepiej widać.

Po 6 dniach brania Kalium, obecne wyniki:

Potas - 3,80 (norma od 3,50 do 5,00)
Wapń - 2,35 (norma od 2,20 do 2,65)
Magnez - 0,93 (norma od 0,66 do 1,07)

wiec chyba nie jest zle.

Czy "drgawki" przeszły - sam już nie wiem. Napewno nogi jeszcze troche
drgają, ale od 2 dni moge już spac normlanie.

Teraz planuje jeszcze kupić sobie jakiś Wapń, a Kalium brać tak ok 2
dawki tygodniowo.
Za 3-4 tygodnie sprawdze ponownie czy mi się Potas nie obniżył.

45. Data: 2009-06-04 17:14:18

Od: "Karol " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@o...pl napisał(a):

> [...]
>
> Po 6 dniach brania Kalium, obecne wyniki:
>
> Potas - 3,80 (norma od 3,50 do 5,00)
> Wap=F1 - 2,35 (norma od 2,20 do 2,65)
> Magnez - 0,93 (norma od 0,66 do 1,07)
>
> wiec chyba nie jest zle.
>
> Czy "drgawki" przesz=B3y - sam ju=BF nie wiem. Napewno nogi jeszcze troche
> drgaj=B1, ale od 2 dni moge ju=BF spac normlanie.
>
> Teraz planuje jeszcze kupi=E6 sobie jaki=B6 Wap=F1, a Kalium bra=E6 tak ok =
> 2
> dawki tygodniowo.
> Za 3-4 tygodnie sprawdze ponownie czy mi si=EA Potas nie obni=BFy=B3.

wyglada na to ze wapn jest prawidlowy. Sprawdz ile go potrzebujesz w/g normy
dla ciebie (wiek) i ile masz go w diecie.
Normy maozna znalezc w sieci.
Wapn to antagonizm magnezu.
Jesli zaczyna sie jakas poprawa u Ciebie, to kontynuuj dalej to co robilec do
tej pory. Uwazaj na zbyt wysokie dawki B6, bo przedawkowanie tej witaminy moze
dawac podobne objawy do tych co opisales (paradoksalnie niedobory tej witaminy
moga takze podobnie sie objawiac, dlatego sprawdz jake sa normy dla Ciebie
wymagane, ponadto lepiej stosowac komleksy wit. B, anizeli jedna z tych
witamin wybiorczo). Generalnie w ogole poczytaj sobie o wit. z grupy B
i o ich max.dopuszczalnych dozach przy dluzszym stosowaniu, abys sopbienie
narobil problemow.

Pamietaj jednak, ze jesli symptomy nie znikna, to wizyta u neurologa jest
konieczna.

46. Data: 2009-06-04 17:32:36

Od: " Karol" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aby sie zorientowac jak mniej wiecej wyglada Twoje zapotrzebowanie dobowe na
na poszczegolne witaminy, makro i mikroskadniki, skorzystaj z kalkulatora
ktory jest podany na tej stronie (tabela po prawej stronie).
Wrzuc w nia swoje dane i otrzymasz minimalne oszacowanie Twojego
zapotrzebowania dobowego:

http://www.nutritiondata.com/

47. Data: 2009-06-05 12:04:22

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@o...pl wrote:

> [...]
> dawki tygodniowo.
> Za 3-4 tygodnie sprawdze ponownie czy mi się Potas nie obniżył.

potas to pierwiastek wewnątrzkomórkowy. Jeszcze dużo czasu minie, zanim do
końca uzupełnią się jego zasoby w organizmie. To, że we krwi masz dobry
wynik o niczym szczególnym nie świadczy.

Banany i sok pomidorowy, to są najlepsze źródła potasu, a nie jakieś
tabletki.

Soja jest jednym z dziwieciu powaznych alergenow .
praktyczne spostrzeżenia odnośnie choroby Meniere'a :(
Pobieranie krwi z zyly i z palca
badanie krwi a lek przeciwalergiczny
Diohespan - jak stosować ?