Dziwne. Ja o pomidorach.

21. Data: 2003-10-07 08:21:21

Temat: Odp: Dziwne. Ja o pomidorach.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bltrdi$hcd$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Wiceprezes KBO:-)

To dla mnie zaszczyt! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A kto za Prezesa robi???
J.

22. Data: 2003-10-07 08:22:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bltgbf$5v9$...@n...news.tpi.pl...
> > rownie slodkie Bawole serca
>
> Ja tam wole 'Bawole Oko' :-]

I całkiem słusznie! :-)))
Samak ma lepszy nie do porównania z jakimis bawolimi sercami :-))
A jaka uroda! :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

23. Data: 2003-10-07 08:26:20

Temat: Re: Dziwne. Ja o pomidorach.
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
> [...]

Fachowiec, maniaczka i - podobno- bałaganiarz. Ewa Sz. mianowicie:-)

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2003-10-07 08:35:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bltt6r$112$...@z...polsl.gliwice.pl...

> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Fachowiec, maniaczka i - podobno- bałaganiarz. Ewa Sz. mianowicie:-)

Aaaaaaaaaaaaa!!!!! To dla mnie jeszcze większy zaszczyt. :-)
Być pod taką Prezeską to sama przyjemnosć :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

25. Data: 2003-10-08 07:27:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in

> Fachowiec, maniaczka i - podobno- bałaganiarz. Ewa Sz. mianowicie:-)

Nie podobno. Bardziej, niż przypuszczalam.
Ostatnio nabylam droga kupna bratki, coby cos w tym ogrodzie kolorowego
kwiscilo i usilowalam je zakopac w miejscach instynktownie wybranych. I
wszedzie, gdzie wbilam lopatke, byly zakopane cebule. I stwierdzilam, ze
ja juz kompletnie nie wiem, co gdzie mam, i co gdzie wylezie... A bratki sa
poupychane po katach...
Pozdrowienia - Ewa Sz.Prezeska Klubu Balaganiarzy Ogrodowych z Bozej laski

26. Data: 2003-10-08 07:39:46

Temat: Re: Odp: Dziwne. Ja o pomidorach.
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaaaaaaaaaaa!!!!! To dla mnie jeszcze większy zaszczyt. :-)
> Być pod taką Prezeską to sama przyjemnosć :-)

Janusz, Janusz... Takie kumplementa a konto to niebezpieczna rzecz...
Skad wiesz, ze jak zobaczysz w/w Prezeske, to sie ze zgrozy w winorosle nie
skryjesz?
Pozdrowienia - Ewa Sz. zaskoczona zapałem :-)

27. Data: 2003-10-08 07:47:39

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> koraliki maja owoce 10 -15 mm
> 30 owocow na jednym gronie to bajka
> sadze
> ze sie komus pomylilo z iloscia gron na krzaku

no nie wiem, powyzej 20 bylo spokojnie, ale nie liczylam dokladnie, tu
musze sie przyznac... Za to nadal jeszzce owocuja i sa calkiem, calkiem :-)

> post wyzej padlo
> ze sa to bardzo odporne pomidory
> a mnie sie wydaje
> ze wrecz przeciwnie
> tylko te koktailowe odmiany mialy u mnie poskrecane (chore ?)liscie

U nas dotrwaly zdrowe do teraz...

> faktycznie moga miec wiecej witaminy C
> bo sa bardziej kwasne od nie tylko Bawolich serc
> ale rowniez Malinowych

Wasc konfabulujesz, zeby inaczej nie rzec. Slodkie sa bardzo i dobre do
kanapek, salatek i innych takich. Z powodu nadmiaru moj Ojciec to nawet
przecier z nich popelnil i tez jest b. dobry :-) Przecier of korz :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

28. Data: 2003-10-08 07:50:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...
> [...]
> poupychane po katach...
> Pozdrowienia - Ewa Sz.Prezeska Klubu Balaganiarzy Ogrodowych z Bozej laski

Polecam robienie zupełnie orientacyjnej mapy cebulowych wiosną, gdy kwitną.
Niesłychanie ułatwia życie przy sadzeniu nowych:-) A wystarczy raz się
przejść po ogrodzie z kartką i długopisem. I - oczywiście - nie można zgubić
kartki:-))))

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2003-10-08 08:01:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwitną. Niesłychanie ułatwia życie przy sadzeniu nowych:-) A wystarczy
> raz się przejść po ogrodzie z kartką i długopisem. I - oczywiście -

Punkt 1 zostal wykonany.
Punkt 2 nie :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

30. Data: 2003-10-08 08:50:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> [...]
> poupychane po katach...
> Pozdrowienia - Ewa Sz.Prezeska Klubu Balaganiarzy Ogrodowych z Bozej laski

To ja się zapisuję do Klubu. Co roku mam niespodzianki - wyrasta
niewiadomoco, ulubiony uczep rozsiał się wszędzie, a konwalie
kłączami wędrują gdzie chcą. Cebule też mam nie wiadomo gdzie, co
wiosnę, jak zakwitną, obiecuję sobie jakoś je oznaczyć i oczywiście
na obietnicy się kończy.

Krycha&Co(ty)&chaos

Jerzemu odpowiadam ;-)
Drzewa i krzewy w doniczkach a sezon zimowy - pytanie.
Na marginiesie trendów ...
Królowa winnic
Nie bambusy a po targach