Dziwne badanie / trochę długie /

11. Data: 2005-03-03 14:10:56

Temat: Re: Dziwne badanie / trochę długie /
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I znowu brak informacji lub celowa dezinformacja ...
> biorezonans ma podstawy naukowe i aparatura jest dopuszczona w
> Niemczech jako aparatu medyczna !! .... tu rownierz
> są podstawy naukowe . Metodologia ta rozwija się juz powoli na całym secie
> P.S właśnie pisze na ten temat książkę w oparciu o literaturę rosyjska i
> niemiecką

W takim razie myślę, że nie tylko ja ale i inni czytelnicy p.s.m. będą
wdzięczni, jeśli podzielisz się swoją wiedzą i wyjaśnisz pokrótce owe
podstawy naukowe biorezonansu. Chętnie widziane byłyby też cytacje
udokumentowanych badań empirycznych.

Pozdrawiam z nadzieją na odzew

--
Krzysiek, EBP
Wiele rzeczy można wybaczyć: kłamstwo, zdradę, komunistyczną przeszłość, a

12. Data: 2005-03-03 17:45:01

Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Serdecznie witam
> I znowu brak informacji lub celowa dezinformacja doprowadza do błędnego
> informowania osób poddanych badaniom . Niestety z przykrością musze
> stwierdzić ze biorezonans ma podstawy naukowe i aparatura jest dopuszczona
> w Niemczech jako aparatu medyczna !! jest to aparatura Mora
> Był pan testowany za pomocą prawdopodobnie tego uradzenia lub podobnego .
> Testowanie alergenów odbywało się metoda dr.Raincholda Voll'a i tu
> rownierz są podstawy naukowe .
=======
Jak napisałem w początkowym poście z zawodu jestem elektronikiem na dodatek
specjalność technika mikrofalowa . Nie mogę jednak zrozumieć na jakiej
zasadzie
działa ta aparatura . Pani Doktor np. na szalce położyła szklaną filkę w
której była
pastylka leku ACARD , który codziennie zażywam , do jednej ręki dała mi
elektrodę
a drugą elektrodę przyłożyła mi do palca . I na słuch / aparatura
zapiszczała ok 1000Hz /
stwierdziła , że na salicylany to ja nie jestem uczulony . Kolejno kładła
inne ampułki i też
na słuch stwierdziła , że jestem bardzo uczulony na twarożek , ale
absolutnie nie na
mleko krowie .
Zwracam się do p.Marka S. z gorącą prosbą o wyjaśnienie zasady działania
tego aparatu .
Zbyszek

13. Data: 2005-03-03 21:47:35

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
Jest to metoda dr.Raincholda Voll'a opublikowana w roku 1947 . Tą metoda
można testować medykamenty takie jak lekarstwa , alergeny itp. . Dźwięk
jaki się wydobywał z komputera to tylko sygnał akustyczny dający informacje
o wartości przewodnictwa skórnego w punkcie meridialnym . Meridiany są to
wg. medycyny chińskiej kanały w której przepływa energia . Maja określaną
częstotliwość (poszczególny kanał ) i to jest używane do biorezonanasu . A
aparatura działa w taki sposób (jest to uproszczenie ) badający najpierw
bada wartość na punkcie kontrolnym meridianu limfy . Potem do pojemnika do
testowania wkłada podejrzany alergen i powtórnie testuje .Jeśli różnica jest
większa o 10 punktów to istnieje podejrzenie ze jest to jeden z alergenów .
( skala 100 punktów , norma 50-60 punktów ) W taki sposób ona rożne leki
testować .
Marek S
to nie jest spam ale zapraszam na stronę www.bioinformatyka.slask.pl na
której jest trochę na ten temat strona jest w budowie tak ze przepraszam za
niedociągnięcia . I proszę pisać na priv

14. Data: 2005-03-03 23:06:28

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to metoda (...)
> W taki sposób ona rożne leki testować .

Imponujace. Podaj zatem jeszcze tylko udokumentowane podstawy naukowe o
ktorych pisales i wszystkich nas tu przekonasz :)

Robert Milewski

-----

"Gdybym czerpal kase z ludzkiej naiwnosci
tez staralbym sie byc wiarygodny i przekonywujacy..."
R.M. :)

15. Data: 2005-03-04 08:58:42

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzisz chętnie udostępnię materiały ale...... biorezonans niestety jest
> tępiony przez medycynę konwencjonalna i na forum nie bardzo chce o tym
> rozmawiać . A może jesteś lekarzem ?

Bardzo mi przykro, jestem lekarzem. Jestem też - wybacz brak skromności,
może trzeba powiedzieć staram się być - naukowcem. Odnoszę wrażenie, że w
Twoich oczach znajomość immunologii albo genetyki jest cokolwiek
kompromitująca.

Zdaje się zamierzasz się wypowiadać tylko wtedy, gdy nie grozi Ci krytyka.
Masz pełne prawo wypowiadać niekonwencjonalne poglądy, ale musisz być w
stanie bronić ich argumentacją.

W związku z tym wzywam Cię publicznie do podania co najmniej 5-ciu
randomizowanych badań klinicznych opublikowanych w czasopismach o indeksie
cytowań >= 1 w których wykazano, że biorezonans działa.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

16. Data: 2005-03-04 10:08:51

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
podstawy naukowe są zawarte w metodzie R.Voll'a opublikowanej w 1947 r
Proszę o poszukanie w Internecie lub w instytucie Moora ( Niemcy ) instytut
w Dubnej { Ukraina ) Moskwa ( instytut Imedis ). W polsce jak dotąd nie
robiono { chyba } takich badań ale chętnie nawiąże współprace o osoba która
pomoże mi przygotować materiały do weryfikacji metody jak jej obalenia
Marek S

17. Data: 2005-03-04 10:46:52

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może trzeba powiedzieć staram się być - naukowcem. Odnoszę wrażenie, że w
> Twoich oczach znajomość immunologii albo genetyki jest cokolwiek
Mnie tez przykro ze jesteś lekarzem brakuje tu wiadomoasci z fizyki (
oczywiście z całym szacunkiem dla wiedzy z innych zakresów ) chyba ( ja się
nie uważam za naukowca ) powinieneś mięć otwarty umyśl i na tyle plastyczny
ze ten temat powinien Cię zainteresować na tyle ze może się wspólnie tym
zajmiemy ? ja zapraszam do współpracy .
A co do znajomości genetyki jak immunologii nie pamiętam żebym się
wypowiadał. Ja sobie zdaje sprawę ze czasem to co mowie jest szokujące, mnie
swego czasu zaszokowało .Uważałem to za jakiś sci-fi w miarę zapoznawania
się z materiami i interpretacjami współczesnej fizyki zmieniałem zdanie .
Biorezonans jest tylko fragmentem terapii a nie całościową terapią . Do
czasu napisania książki nie będę na ten temat się zbyt szeroko wypowiadał .
Ale zapraszam naukowców do współpracy być może obalimy prace dr.R Voll'a
(jakąś nie obalona od 1947r ) a może damy polskiej medycynie nowe
wspomagające narzędzie . W świecie zdominowanym prze technikę i jej
najmlodesze dziecko informatykę otwierają się rożne alternatywne drogi . Ja
naprawdę nie chce umniejszać wartości medycyny konwencjonalnej ale wskazać
ze można inaczej .
A ta myśl dedykuje lekarzom ....... proszę sobie wyobrazić narzędzie które w
około 1,5 godziny potrafi postawić diagnozę z trafnością 90% ( która można
weryfikować innymi metodami ) i rozpocząć leczenie .

> Zdaje się zamierzasz się wypowiadać tylko wtedy, gdy nie grozi Ci krytyka.
> Masz pełne prawo wypowiadać niekonwencjonalne poglądy, ale musisz być w
> stanie bronić ich argumentacją.
To tylko twoje zdanie . ale kazdy ma miec prawo do wlasnego zdania .
> W związku z tym wzywam Cię publicznie do podania co najmniej 5-ciu
> randomizowanych badań klinicznych opublikowanych w czasopismach o indeksie
> cytowań >= 1 w których wykazano, że biorezonans działa.

A proszę mi podać przykłady ze nie działa w sposób wiarygodny tym bardziej
ze w polsce takich badań nie prowadzono.
A instututy rosyjskie i ukrainskie nie maja zamiaru publikowac, troche
publikuje Moor
Metoda R .Voll'a można natychmiast po zabiegu stwierdzić wartości zmian BAP
. A może zakwestionujemy akupunktore jako metodę leczenia alternatywnego ?
albo leczenia polem magnetycznym ? o laserach malej mocy nie wspomnę .

> Krzysiek, EBP
> Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer
zaczynam się obawiać polemiki z człowiekiem co nosi rewolwer może z braku
argumentów go odbezpieczy ?
Marek S

18. Data: 2005-03-04 12:15:27

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli streszczając Twój post wszystko wskazuje na to, że nie ma
wiarygodnych badań n/t działania biorezonansu. cbdo. Dziękuję.

--
Krzysiek, EBP
Kto Polakiem jest Prawdziwym wiernym Wierze Katolickiej

19. Data: 2005-03-04 19:29:52

Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam
kwestia interpretacji wywodu i uprzedzeń
Marek S
Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1mkw3u9vzj42s$.1oloypozljdmo$.dlg@40tude.net...

20. Data: 2005-03-07 08:13:56

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kwestia interpretacji wywodu i uprzedzeń

Nie. Po prostu nie lubię wierzyć na słowo.

Jeśli Franek Śruba na grupie pl.sci.fizyka napisze, że neutrina są
bladozielonkawe, a pytany o źródła tych rewelacji stwierdzi iż liczni
laureaci Nobla mówią o tym od dziesięcioleci, chociaż nie piszą z powodu
spisku zwolenników elektrodynamiki kwantowej, to nie sądzę, żeby został
potraktowany poważnie, nawet jeśli zapewni o swej pomocy w dalszych
badaniach koloru neutrin.

--
Krzysiek, EBP
Niestety obróbka termiczna niszczy enzymy zawarte w pożywieniu, co

badania endokrynologiczne
Diagnoza anoreksji???
co sie stanie jak zle natniemy skore?
układ współczulny