badania endokrynologiczne

1. Data: 2005-02-28 18:53:09

Temat: badania endokrynologiczne
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

dostałam skierowanie do szpitala na badania endokrynologiczne. Na 2
tygodnie. Byłam tak zaskoczona, że wielu pytań, które teraz mam nie
zadałam lekarce.
A zatem: czego się można spodziewać w szpitalu, jak wyglądają takie
badania (myślała, że t ogł pobieranie kriw), co może zabrać lekarzom aż
2 tygodnie?
Wiem, zapytam o to na kolejnej wizycie przed samym pójściem do szpitala,
ale to jeszcze ponad tydzień, więc gdyby ktoś rozjaśnił mi trochę ...
to z góry dziękuję.
--
Pozdrawiam GosiaH

2. Data: 2005-03-01 20:29:10

Temat: Re: badania endokrynologiczne
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaH wrote:

> A zatem: czego się można spodziewać w szpitalu, jak wyglądają takie
> badania (myślała, że t ogł pobieranie kriw), co może zabrać lekarzom aż
> 2 tygodnie?
W szpitalu możesz spodziewać sie nudy- weż sobie do poczytania dobrą
książkę ( Noaha Gordona polecam, też o medykach). Bdą ci pobierać krew
co parę dni (to choodzi o diagnostyke zaburezń cyklu jak mniemam?),
badać śluz, robić usg ( to nawet codziennie).
Vlad

3. Data: 2005-03-01 22:40:20

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co parę dni (to choodzi o diagnostyke zaburezń cyklu jak mniemam?),
> badać śluz, robić usg ( to nawet codziennie).

krzywa cukrowa, dobowa zbiorke moczu, i w zaleznosci od powodu
hospitalizacji szereg dodatkowych badan

Aga

Diagnoza anoreksji???
co sie stanie jak zle natniemy skore?