Re: Dziwne kłucie w mostku

Data: 2009-10-13 15:27:44
Temat: Re: Dziwne kłucie w mostku
Od: Makro <m...@g...pl>

Abece pisze:

> ~30.

> Tylko jak "wydobyć" skierowanie do kardiologa?
> Mam iść prywatnie?

> Sprawy psychiczne nie mają tu żadnego znaczenia, bóle sie pojawiają w
> najróżniejszych sytuacjach i są niezależne od pory dnia, chociaż w nocy
> ich nie odczuwam.

Lekarz rodzinny nie ma obowiązku dać skierowania jeżeli nie widzi
podstaw. Jeżeli jednak odczuwasz obawy o stan swojego serca to nie masz
innego wyjścia niż iść prywatnie.

Jak napisałem wcześniej od spraw związanych z psychiką się wyjątkowo
zdystansuję - mimo, że zapewne istnieją osoby, które posądzają mnie o
zainteresowanie jedynie tym aspektem medycyny.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://blogozakrecie.blox.pl Blog o zakręcie