Dziwne krwawienia

1. Data: 2004-01-31 22:18:00

Temat: Dziwne krwawienia
Od: " Ewelinek" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Pojawił się u mnie ostatnio dziwny problem.
W trakcie cyklu występują krwawienia. trwają już
kilka dni z nieregularnymi przerwami.
Poprzednia miesiączka miała miejsce
w połowie stycznia,
o jakieś 7 dni wczesniej niż planowo.
Od tego czasu coś się pokićkało. Do tego
dochodza inne rzeczy jak spory apetyt,
humorki straszne, pocę się, ostatnio
brzuch jakby większy,
ale to chyba z przejedzenia...
Myśl o ciązy nasunęła mi się, ale test nic nie wykazał.
(robiony 2 razy, ostatni w piątek).
Ostatnia możliwość poczęcia miała miejsce
w okolicach Nowego Roku.
Faktem jest że ostatnio mam bardzo męczący i nerwowy etap,
czy to może być przyczyną takich dziwów? Lekarz u którego byłam
jasno sie nie wypowiedział. Może to stres, może hormony...
ot gdybanie. Ma on racje, czy mam się martwić?
Jakie badania ewentualnie zrobić?
Cytologia ostatnia robiona byłą jakoś wiosną.
A może to ciąża jednak? Co myślicie?

Pozdrawiam
E.

2. Data: 2004-02-01 13:10:54

Temat: Re: Dziwne krwawienia
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ewelinek" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ot gdybanie. Ma on racje, czy mam się martwić?
> Jakie badania ewentualnie zrobić?
> Cytologia ostatnia robiona byłą jakoś wiosną.

ja myślę że czas albo zmienić lekarza, albo przy najmniej udać się z tym
problemem do innego na konsultację. I domagać się badań. Niech chociaż zrobi
USG, zobaczy czy nic się nie dzieje w środku (jeśli to jednak byłaby ciąża w
co wątpię skoro testy nic nie wykazały to na usg byłaby widoczna),
podstawowe hormony...
Ja też miałam w poprzednim cyklu dziwne krwawienie zamiast okresu, okazało
się że taka już moja uroda w tym miesiącu była, po prostu śluzówka nie
urosła :( i... czasem głupie usg naprawdę może wiele wykazać. inne badania
też. Nie można tak zakładać, że to albo... albo... Trzeba sprawdzić CO.

D.

3. Data: 2004-02-01 20:26:10

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Ewelinek ( e...@g...pl ) wrote :

Śmiem podejrzewać(chociaż to nieistotne), że o twoim problemie pisał
"Tomcio" 29.I.04r... jeśli tak, przeczytaj tam moją sugestię.
Pzdr.
Iwona

Gdzie na oddział otolaryngologii...
Łysienie Androgenowe - jest nadzieja... czytaj =>
Rehabilitacja po udarze mózgu
odpowiednik prozac
odpowiednik prozac