Dziwne objawy - pomocy.

11. Data: 2005-06-17 17:12:24

Temat: Re: Dziwne objawy - pomocy.
Od: "Maciej" <m...@p...onetdelit.pldelit> szukaj wiadomości tego autora

Zażywasz jakieś leki??

12. Data: 2005-06-17 17:13:52

Od: "Maciej" <m...@p...onetdelit.pldelit> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi np o jakieś leki antyalergiczne?

MN

Użytkownik "Maciej" <m...@p...onetdelit.pldelit> napisał w
wiadomości news:d8v097$6a7$1@inews.gazeta.pl...

13. Data: 2005-06-17 17:52:05

Od: "Dax" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej" <m...@p...onetdelit.pldelit> napisał w
wiadomości news:d8v097$6a7$1@inews.gazeta.pl...
> Zażywasz jakieś leki??

Nie, nie bralem i nie biore.
Daniel

14. Data: 2005-06-17 19:59:34

Od: "warek" <w...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

http://www.resmedica.pl/zdlekarz1000.html
nerwica
mam to samo dokladnie co ta dziewczyna opisuje
i tak samo lazilem jak glupi po kardiologach i neurologach ...
teraz wiem ze to nerwica
probowalem lykac tabletki ziolowe , potem persen
ale nie pomagało
pomagaja mi tylko silne leki uspokajajace np xanax

> [...]
> sekundy pociemnialo mi w oczach i o malo nie upadlem.
>
> Prosze o porade co robic: jakies badania? zmienic lekarza? czy tez jednak

Gabinety psychiatryczne śłask
dermatolog
Allergodil (azelastyna)
Zagrzybiona klimatyzacja a skutki dla zdrowia?
Martwa i ciemna jedynka u góry...STOMATOLOGIA