Dziwny bol

1. Data: 2006-03-18 10:18:18

Temat: Dziwny bol
Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
wczoran jagle zaczela mnie bolec tak jakby prawa strona ciala, piers i
kawalek reki od gory do lokcia, przeszlo troche po 2 godzinach jednak
nieznacznie bolalo caly czas, dzis rano juz nie boli tak jak wieczorem
natomiast bol przeniosl sie niby na cala piers i troche nizej niby do
zoladka, boj nasila sie jesli biore gleboki oddech.
Co to moze byc?

j...@p...pl
gg: 207344.

2. Data: 2006-03-18 10:20:49

Temat: Re: Dziwny bol
Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha dodam ze mniej boli jak sie zegne do przodu, jelsi sie prostuje to
wiecej.

--
j...@p...pl
gg: 207344.

3. Data: 2006-03-19 21:47:24

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> natomiast bol przeniosl sie niby na cala piers i troche nizej niby do
> zoladka, boj nasila sie jesli biore gleboki oddech.

Serce i ciśnienie mamy w porządku? Do lekarza marsz...kurde.

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-03-20 17:26:19

Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja poszedl juz
powiedzial ze to zapalenie gardla i oskrzeli:)

--
j...@p...pl
gg: 207344.

5. Data: 2006-03-20 17:31:33

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja poszedl juz
> powiedzial ze to zapalenie gardla i oskrzeli:)

No widzisz - lekarz na żywo lepiej zdiagnozuje niż ktokolwiek na grupie
dyskusyjnej. Twoje objawy mogły wskazywać na 101 różnych chorób i
dolegliwości. Za cholerę z twojego opisu nie powiedziałabym, że masz
zapalenie gardła i oskrzeli. Pierwsze słyszę, żeby gardło boliło w piersi i
żołądku, a nawet łokciu.

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2006-03-20 22:41:37

Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to internista zle zdiagnozowal i umre?

Gardlo mnie nie boli.

--
j...@p...pl
gg: 207344.

7. Data: 2006-03-20 23:09:36

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to internista zle zdiagnozowal i umre?

Na pewno kiedyś umrzesz;-) A czy źle zdiagnozował to ja nie wiem - wróżka
jestem? Jeśli masz wątpliwości, to idź do drugiego.

> Gardlo mnie nie boli.
Zapalenia gardła bez bólu? Osobliwy przypadek...

Pozdrawiam,
Akulka

szkliste oczy
RTG-pytanie
Rozpoznawanie kolorow
[NFZ] Ze skierowaniem do innej przychodni
zmiana skórna nad wargą