Dziwny ból w kroczu

1. Data: 2006-12-30 11:37:01

Temat: Dziwny ból w kroczu
Od: LUKY <luky1@[NOSPAM]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, planuje udać się do urologa ale niestety dzisiaj nieprzyjmuje,
jutro sylwester i nowy rok i jakoś te 3 dni bede musial żyć w
niepewności więc może tutaj mi ktoś pomoże :)... Otóż jestem młodym
meższczyzną 21 lat i od dwóch dni czuje dziwne uczucie w kroczu taki
jakby lekki ból, ponadto zaczeły mnie boleć plecy tuż nad pośladkami,
ponadto towarzyszy mi uczucie zmęczena, a najgorszym dla mnie objawem
jest to że mam problem z rozpączeciem mikcji, poźniej już jest jest ok,
tylko ten początek :/, ponieważ ostatnio przemarzłem doszłem do wniosku
że to może zapalenie pęcherza i dzisiaj wziąłem urinal + 2 furaginy,
narazie poprawy nie widze, ale może mineło zbyt mało czasu. Miał ktoś
podobne objawy? Czy w moim wieku to może być prostata, bo troszke sie
wystraszyłem jak poczytałem artykuły na internecie, ale tam wszędzie
pisze że to raczej dotyczy starszych panów.

2. Data: 2007-01-01 16:38:32

Temat: Re: Dziwny ból w kroczu
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej to jest ból moczowodów od piasku lub kamieni nerkowych. Można z
tym żyć przez wiele lat bez problemu. Zrób USG czy nie masz kamieni.

3. Data: 2007-01-02 15:35:53

Od: LUKY <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

neg napisał(a):
> Najprawdopodobniej to jest ból moczowodów od piasku lub kamieni
> nerkowych. Można z tym żyć przez wiele lat bez problemu. Zrób USG czy
> nie masz kamieni.

Moze to zabrzmi dziecinnie ale ja chciałbym siusiać jak dawniej :)...
tak od razu... mam nadzieje że to jest uleczalne, dzisiaj moja doktorka
kazała mi zrobić badanie moczu - czy ono wykrywa takie zmiany o której
pani/pan powiedział/-a wyżej, co dziwne nie zostałem od razu skierowany
do urologa tylko na to badanie i z powrotem do lekarza rodzinnego, na
bóle dołu pleców przepisano mi Olfen i chyba troszke pomaga :)...

Przepraszam Neg za wyslanie posta na twoj e-meil, to przez przypadek :).

Pozdrawiam
LUKY

Odporność
Tabletki antykoncepcyjne
Wzmocnienie po zabiegu usuniecia woreczka zolciowego
Neurolog poszukiwany
Poproszę o przetłumaczenie diagnozy