Dziwny wygląd iglaków

1. Data: 2004-06-10 21:54:37

Temat: Dziwny wygląd iglaków
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Wiosną przesadziłem iglaki na nowe miejsce: wąski kolumnowy i
płożący jałowiec. Wszystko było ładnie, pojawiły się świeże przyrosty. Dobry
tydzień temu zauważyłem dziwną rzecz, a mianowicie pieńki obu iglaków (rosną
koło siebie) zrobiły się ciemne i lekko lepkie. Wyglądają jakby były
przesiąknięte wodą. Gałązki płożącego zaczęły żółknąć. Przyznam się, że często
je podlewałem, żeby się przyjęły. Nie wiem czy je szlag trafia czy można je
jakoś ratować? Spróbujcie coś poradzić, z góry dziękuję. Pzdr

2. Data: 2004-06-11 21:03:15

Temat: Re: Dziwny wygląd iglaków
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je podlewałem, żeby się przyjęły. Nie wiem czy je szlag trafia czy można je
> jakoś ratować? Spróbujcie coś poradzić, z góry dziękuję. Pzdr

..a może dzisiaj ktoś coś poradzi?

3. Data: 2004-06-11 22:04:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry
> często

Miodownica żywotnikowa - Cinara cupressi.
Po ukazaniu się pierwszych kolonii opryskać
Insectum A 01 AL, Plant Spray AE lub Pirimix AE.

Pozdrawia być może boletus

Ps. Och, jak ja nie znoszę iglaków:-(

4. Data: 2004-06-12 18:16:43

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miodownica żywotnikowa - Cinara cupressi.
> Po ukazaniu się pierwszych kolonii opryskać
> Insectum A 01 AL, Plant Spray AE lub Pirimix AE.
>
> Pozdrawia być może boletus
>
> Ps. Och, jak ja nie znoszę iglaków:-(

Straszne chwasty, ale jakoś u mnie chce im sie rosnąć.
:-))
Pozdrawiam
skryba

5. Data: 2004-06-12 18:40:07

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ps. Och, jak ja nie znoszę iglaków:-(

??Dlaczego?
Jak mozna nie lubic iglaczkow?
Magda

6. Data: 2004-06-12 19:22:37

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??Dlaczego?
> Jak mozna nie lubic iglaczkow?

bo kłują ??

pozdr
Ania

7. Data: 2004-06-13 09:31:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Ps. Och, jak ja nie znoszę iglaków:-(

Witaj w klubie:-)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2004-06-13 13:46:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Straszne chwasty, ale jakoś u mnie chce im sie rosnąć.
> :-))
> Pozdrawiam
> skryba

W kamizelkach ratunkowych:-))

Pozdrawia pewno boletus

9. Data: 2004-06-13 13:50:45

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??Dlaczego?
> Jak mozna nie lubic iglaczkow?
> Magda

Spróbuj raz rozpoznać szkodnika
lub co gorsza chorobę:-(

Pozdrawia boletus

Szybko rosnace drzewka[OT] prosze o porade- Warszawa
co zrobić z trawą skoszoną?
Prysnął kolejny mit
WARNING: All files posted by imAhoe contain viruses
Hodowla Cytryny