Strona główna Grupy pl.sci.psychologia E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć? Re: E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?

Re: E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?

Data: 2010-10-29 13:49:26
Temat: Re: E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?
Od: Nemezis <s...@g...com>

Re: E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się
oburzyć?
Wiadomość:

Nemezis napisał(a):
> [...]
> próbował naśladować kobietę w ciąży (pewną rolę spełnia tu leśniczy,
> którego rola nie polega wcale na bohaterstwie; tylko na rozpruć
> zwierza), karą będą zszyte w brzuchu kamienie - symbol bezpłodności.
> Wilk zdycha. Zgodnie z prastarym prawem odwetu, zachcianka wilka
> zostaje ukarana, dodatkowo jest wyśmiewany na przywłaszczenie sobie
> roli kobiety brzemiennej. Triumf święcony przez nienawidzące mężczyzn
> kobiety kończy się pełnym ich zwycięstwem.
> Symboliczna wersja Kapturka nie nadaje się jednak dla dzieci. A może

Tak więc biedny wilk-globik wędrował przez las i spotkał dwie
dziewczynki, Vilar i Medee[ dlaczego miała by być tylko jedna, co?].
Tak więc wilk-globik, który z miłą chęcią by zajrzał dziewczynką do
koszyków, nagle został zatrzymany przed samą konsumcją...z krzaków
wyłoniła się Matka-Duch-Kościół i w swojej nienawiści do dzikiego
wilka-globika, nazwała go niemoralnym, niewłaściwym, prymitywem
męskim, który pożera kobiece koszyki, a One tego wogóle nie chcą i
nigdy nie będą chciały, bo są czyste i moralne....Oczywiście wilk
globik miał jeszcze dzikie-zapędy do Babci-Ikelcia, przez to że
dojrzała i doświadczona, babcia była bradziej przychylna, ale że
zjawiła się cała watacha moralistów globik-wilk został wypatroszony...