Re: E.coli. No to...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: E.coli. No to...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<y2p8bwr8x9h6.11f0fynafn1l0$.dlg@40tude.net> <ishtd1$3ec$1@news.onet.pl>
<1...@4...net> <isj8ij$kvi$2@news.onet.pl>
<13phpqghh66hu.1caa0apcxmuny$.dlg@40tude.net> <iskvmh$hv8$1@news.onet.pl>
<1xg7bdlgti6qc$.1o1urenh7avuq$.dlg@40tude.net>
<isno3t$cao$8@news.onet.pl> <1...@4...net>
<iso79t$fup$2@news.onet.pl> <s2etatyfvmm5$.1fctahnveon7.dlg@40tude.net>
<isr6te$5np$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
<issv4i$cr9$1@news.onet.pl>
Date: Fri, 10 Jun 2011 13:45:11 +0200

Dnia Fri, 10 Jun 2011 13:28:21 +0200, medea napisał(a):

> Proste i tak właśnie staramy się robić. Jednak kilka zim z rzędu,
> zwłaszcza ta ostatnia, wygrywała z nami ten wyścig. O dziwo! Na
> największe dystanse odstawiała nas w nocy! ;)

Ajtam - za długo śpicie, ot co :-)

> I nie, wcale nie marudzę. Przynajmniej samochodu nie muszę odśnieżać.
> Ale mąż wciąż tak, bo garaż mamy tylko jeden. ;)

My nie mamy żadnego garażu obecnie, samochody stoją pod chmurką - mąż
odśnieża oba :-)
PS. Garaż w domu stracił rację bytu (spaliny było czuć), więc został
zaadaptowany na cele "produkcyjne". Czyli ni ma garażu póki co...

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO: