@EBOOKI@-- DLA ZAINTERESOWANYCH

1. Data: 2003-04-12 21:13:06

Temat: @EBOOKI@-- DLA ZAINTERESOWANYCH
Od: "robert maszewski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LISTA

A.Brodziak: Luka szczęścia - kompletowanie sensu
[brak danych]: Jak żyć długo i zdrowo
[brak danych]: Uleczyć nieuleczalne
A.Brodziak: Funkcja Ewy
A.Brodziak: Gwiazdy i Ty
A.Brodziak: Jesteś nieśmiertelny
A.Brodziak: I Twój niezwykły umysł także
R.Steiner: Zarys teorii poznania...
R.Steiner: Prawda i nauka
P.Coelcho: Podręcznik wojownika światła
R.Steiner: Droga do wtajemniczenia
H.Bławatska: Klucz do Teozofii, tom 1 i 2
Bô Yin Râ: Dzieła zebrane (niekompletne)
J.Bohme: Ponowne narodziny
M.Ghosananda: Krok po kroku
H.Bławatska: Doktryna tajemna, tom 3
T.Abelar: Magiczna podróż
F.Donner: Życie we śnie
J.M.Werdin: Styl Życia bez jedzenia
R.Benedict: Wzory kultury
P.Mulford: Niewyzyskane Siły Życia
P.Mulford: Źródło Twojej Siły
P.Mulford: Przeciw Śmierci
Zecheria Sitchin: 12 Planeta
???: Pola promieniowania
A.Bruckner: Starożytna Litwa - ludy i bogi
T.Buzan: Pamięć na zawołanie
T.Buzan: Podrecznik szybkiego czytania
Sekrety superpamięci
W.Saddy: Jiddu Krishnamurti - życie i nauczanie
S.Muktananda: Dokąd idziesz?
S.Arroyo: Cykle życia i związki międzyludzkie
A.Szrejter: Mitologia Germanska
???: Opowieści pielgrzyma
A.Crowley: Księga Jogi i magyi
A.J.Sarwa: Historie dziwne, straszliwe i przerażające
A.Brodziak: Alchemia twoich marzeń
A.Brodziak: Pułapka osobista - Jak się z niej wydostać
W.H.Zylbertal: Miejscem człowieka jest Ziemia
A.DeMello: Śpiew ptaka
L.Żądło: Psychologia robienia pieniędzy
Garma C. C. Chang: Nauka o karmie
P.Coelcho: Alchemik
MiR-NOLS: @bc Światowego Pokoju
J.Krishnamurti: Lot orła
R.Tagore: Sadhana
W.Bełcikowski: Tajemnica wiecznego życia / W walce ze złotym zmokiem
R.Zubrin, R.Wagner: Czas Marsa
R.Kord: Astrologia bez mitów i pomówień
E.Fromm: Mieć czy być
V.E. Frankl: Psychoterapia dla każdego
S.Kratochvil: Psychoterapia Kierunki, metody, badania
D.Boadella: Toksyczni terapeuci...
M.Maeterlinck: Życie przestrzeni
J.Carter: Wredni ludzie
J.Augustyn: Integracja seksualna
N.Drury: Psychologia transpersonalna
D.Ovason: Nostradamus - sekrety przepowiedni
Księga Henocha
Tybetańska Księga Umarłych
V Ewangelia
R.K.Leśniakiewicz: XIV tajemnica historii
P.Czarnecki: Koncepcja umysłu w filozofii D.C.Dennetta
K.K. (praca d.): Przebaczanie
R.K.Leśniakiewicz: Projekt Tatry (niepełne)
pod red. R.K.Leśniakiewicza: Bolid Syberyjski (niepełne)
R.Nelson: Drzwi do wszystkiego
E.C.Prophet: Wewnętrzne Perspektywy
???: Wiedza Unitarna
K.Bzowski: Ufo nad nami
K.Bzowski, M.Wilk: Sieć Wilka, UFO, Orgon [?]
A.Bednarz: Medytacja teoria i praktyka
K.Tepperwein: Twórcza Moc Myślenia
Osho: Modlitwa
R.Feynmann: Sens Tego Wszystkiego
A.Mindell: O pracy ze śniącym ciałem
K.Harary, P.Weintraub: Panować nad snem
C.Castaneda: Odrębna rzeczywistość
C.Castaneda: Podróż do Ixtlan
C.Castaneda: Opowieści o mocy
C.Castaneda: Drugi krąg mocy
C.Castaneda: Dar Orła
C.Castaneda: Wewnętrzny Ogień
C.Castaneda: Potęga Milczenia
C.Castaneda: Sztuka Śnienia
C.Castaneda: Magiczne Kroki
C.Castaneda: Aktywna strona nieskończoności
R.Mace: Carlos Castaneda's Don Juan's Teachings
P.V.Schlemmer: Jedyną Planetą Ziemia
D.Cannon: Kosmiczni Ogrodnicy
B.Marciniak: Zwiastuni Świtu
B.Marciniak: Ziemia Zwiastunów Świtu
B.Marciniak: Świetlana Rodzina
L.Royal, K.Priest: Gwiezdne Dziedzictwo
L.Royal, K.Priest: Przybysze z Wewnętrznych Światów
L.Royal, K.Priest: Przygotowani na Kontakt
L.Royal: Milenium
Elżbieta Nowalska: Prawda odkrywana na nowo
Sawa: Przekazy z pępka wszechświata
J.Pope: Świat w oczach Michaela
Saint Germain: Złota Księga
R.A.Monroe: Podróże poza ciałem
R.A.Monroe: Dalekie Podróże
R.A.Monroe: Najdalsza Podróż
B.Moen: Podróże w Nieznane
B.Moen: Podróż poza wszelkie wątpliwości
B.Moen: Podróż do Życia po śmierci
C.Brown: Kosmiczna Podróż
J.McMoneagle: Wędrujący Umysł
D.Brinkley: W Świetle Spokoju
A.Taylor: Wędrówki Duszy
D.Sugier: Miłość i Wolność poza ciałem
R.Moody, P.Perry: Odwiedziny z zaświatów
R.Moody: Życie po życiu, część II
A.E.Powell: Ciało Eteryczne
A.E.Powell: Ciało Astralne
A.E.Powell: Ciało Mentalne
A.E.Powell: Ciało Przyczynowe
C.W.LeatBeater, A.Besant: Jasnowidzenie i Myślokształty
P.D.Ouspeński: Fragmenty nieznanego nauczania
G.I.Gurdżijew: Spotkania z wybitnymi ludźmi
S.Saraswati, B.Avinasha: Jak wyzwolić energię życia?
T.W.Rinpocze: Tybetańska Joga Snu i Śnienia
R.Shott: Bô Yin Râ - Życie i dzieło
J.A.S.: Droga w światy nadzysłowe - nowoczesna Radża Joga
H.Bławatska: Doktryna Tajemna, tom 1&2
R.Steiner: U bram Teozofii
R.Steiner: Chrześcijaństwo jako rzeczywistość...
J.Krishnamurti: Wolność od znanego
Osho: Kundalini
Osho: Mapy Świadomości
Osho: Psychologia Ezoteryki
J.Silva, P.Miele: Samokontrola Umysłu Metodą Silvy
J.Silva, R.B.Stone: Samouzdrawianie metodą Silvy
T.&J. Powell: Panowanie nad umysłem
[autoryzowane] A.Bytof: Oneironautyka
M.F.Long: Wiedza Tajemna w praktyce
E.L.Rossi: Hipnoterapia. Psychobiologiczne mechanizmy uzdrawiania
M.Ryzl: Parapsychologia praktyczna
N.I.Szerstiennikow: Wewnętrzne światło, tom 1 i 2
[autoryzowane] S.Górski: Joga w terapii i profilaktyce
C.P.Sisson: Wewnętrzne przebudzenie
L.M.LeCron: Autohipnoza
dr Ch.Alijew: Klucz do siebie
J.Murphy: Moc Podświadomości
R.Webster: Odczytywanie aury
A.DeMello: Przebudzenie
J.Ingram: Płonący dom
M.Drosnin: Kod Biblii
G.H.Stine: Urządzenia poruszane siłą umysłu
B.delBoca: Calligaris - uczeń czarownika
A.Dubrow, W.Puszkin: Parapsychologia i współczesne przyrodoznawstwo
L.E.Stefański, M.Komar: Od magii do psychotroniki czyli ars magica
R.O.Becker, G.Selden: Elektropolis. Elektromagnetyzm i podstawy życia
P.Coveney, R.Highfield: Granice złożoności.
E.R.Gruber: Tajny świat parapsychologii
A.Brodziak: Nadchodzi Sztorm Słoneczny
J.Renfield: Niebiańskie Proroctwo
J.Renfield: Dziesiate Wtajemniczenie
S.Sharamon, B.Bagiński: Księga Czakr
D.Pond: Czakry od podstaw
E.Klemp: Okultyzm
I.Swann: Penetracja
M.Ashe: Szaman naszych czasów
Vulcan: Wiedz że wiesz
P.Mulford: Moc Ducha. Moc Życia.
W.Strieber: Wspólnota
Z.Sitchin: Genesis raz jeszcze

1. Data: 2003-04-12 21:18:52

Temat: Re: @EBOOKI@-- DLA ZAINTERESOWANYCH
Od: "Insane" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze doszedłeś do źródła:)))

Pozdro Insane

1. Data: 2003-04-13 08:57:27

Od: "rozkoszny" <r...@n...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert maszewski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> LISTA
>
> A.Brodziak: Luka szczęścia - kompletowanie sensu
> [...]
> Z.Sitchin: Genesis raz jeszcze

jak te ebooki sa legal to no problemo!
ale
czy zastanawiales sie co by było jakby te grupy czytal
autor ktorejs z tych pozycji,

jaka kare sobie wybierasz?

rozkoszny

1. Data: 2003-04-13 09:14:24

Od: "Bartek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy zastanawiales sie co by było jakby te grupy czytal
> autor ktorejs z tych pozycji,
>
> jaka kare sobie wybierasz?
>
> rozkoszny

bla bla bla . . .

1. Data: 2003-04-13 09:49:26

Temat: Re: @EBOOKI@-- to śmieci
Od: "d.v.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rozkoszny" <r...@n...buziaczek.pl> zaprezentowałał wyłącznie
własne opinie w wiadomości b7b8pn$r3n$...@n...onet.pl...

> jak te ebooki sa legal to no problemo!
> ale
> czy zastanawiales sie co by było jakby te grupy czytal
> autor ktorejs z tych pozycji,
>
> jaka kare sobie wybierasz?

te ebooki są ogólnie dostępne na SLAMIE - a to pewnie z tego powodu, że ich wartość
jest raczej mizerna - psychologia dokładnie wymieszana z zastrologią, New Agem i
resztą psychotroniki- to śmieci typu Leonard Orr, czy Luiza HAY

1. Data: 2003-04-13 10:17:34

Temat: Odp: @EBOOKI@-- "Kompletowanie Sensu"
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A.Brodziak: Luka szczęścia - kompletowanie sensu
> [brak danych]: Jak żyć długo i zdrowo
> [brak danych]: Uleczyć nieuleczalne
> A.Brodziak: Funkcja Ewy
> A.Brodziak: Gwiazdy i Ty

- chciałem kupić "Wiedzę Tajemną w Praktyce", "Uczeń Czarownika" a także
"Jasnowidzenie i Myślokształty" - tylko nie wiem jak to zakurwamówić u tego
przekrętasa. Co myslicie o zakupie kontrolowanym? Kiedyś kumpel kupił jakieś
dyski przez Internet od pirata a po PONAD ROKU dostał wezwanie na Policję.
Pokazali mu pocztowe odcinki wszystkich paczek, które dostał. Sprawa
ogólnopolska. W końcu się wymigał, paląc głupa, ale "przedsiębiorca" raczej
chyba nie, bo już więcej nie odpowiadał ani na listy, ani nie było go na
ICQ, a jego stronka www zniknęła... Chyba jemu już nie uwierzyli jak mówił,
że nie wiedział co to wszystko jest...

Ostatnio w tajemniczych okolicznościach zniknęły również 2 stronki z
nielegalnym MP3, o których wiedziałem.

*** Jest tam wiele wspaniałych pozycji, dla Nawrockich i innych
nawiedzonych "Styl Życia Bez Jedzenia" "Pieprz Grawitację - I Ty Możesz
Lewitować", "ABC Czarnoksiężnictwa Stosowanego", "Moc Tajemna w Praktyce",
"Zarys Gięcia Szyn Kolejowych Siłą Woli", "Przewidywanie Przyszłości a Twoja
Ciemnota", "Mama, Tata i Ciemniak", "Coś Za Nic -czyli Droga Do Pierdla w
Przykładach", "Jasnowidzenie w Przykładach Poszukiwania Osamy Bin Ladena",
"Zrób to Sam-UFO" itd...

P.S
Aha i jeszcze chcę ebuka pt: "Jak Żyć Długo i Zdrowo za Kratkami Spełniając
dla Wszystkich Współwięźniów Funkcję Evy"...

1. Data: 2003-04-13 10:22:39

Temat: Re: @EBOOKI@-- "Kompletowanie Sensu"
Od: "Insane" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jasnowidzenie i Myślokształty" - tylko nie wiem jak to zakurwamówić u
tego
> przekrętasa.

Heh:) Kolega chciał się z Wami podzielić książkami za free, a Wy z niego
przekręta zrobiliście:)

Pozdro Insane:)

1. Data: 2003-04-13 11:08:59

Temat: Re: Odp: @EBOOKI@-- "Kompletowanie Sensu"
Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
<...>
> Aha i jeszcze chcę ebuka pt: "Jak Żyć Długo i Zdrowo za Kratkami Spełniając
> dla Wszystkich Współwięźniów Funkcję Evy"...

ty sie smiej, gdzies kiedys w podobym okloicach mignela mi jakas
"sedona method" czy cos..

--
Marsel

1. Data: 2003-04-13 11:38:53

Temat: Odp: Odp: @EBOOKI@-- "Kompletowanie Sensu"
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty sie smiej, gdzies kiedys w podobym okloicach mignela mi jakas
> "sedona method" czy cos..

- dobra, to już się nie śmieję :)))))))))

1. Data: 2003-04-13 16:58:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozkoszny napisał:

> czy zastanawiales sie co by było jakby te grupy czytal
> autor ktorejs z tych pozycji,

Zapomniales o tlumaczach i wydawcach.

Flyer

Swiadomosc wieku