EKG - wynik

1. Data: 2005-05-25 05:49:12

Temat: EKG - wynik
Od: "Leniooch" <rodi23@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zrobiłam sobie wczoraj EKG, niestety wizyte u lekarza mam dopiero w
poniedziałek
a mnie bardzo ciekawi czy jest wszystko ok.
Lekarz przy badaniu (słuchawki) stwierdził, ze mam niemiarowość dziecięcą
(nie pamietam czy dobrze zapamietałam).
Jeśli mogłby ktos zobaczyc wynik i powiedziec mi cos na ten temat z gory
dziekuje.
oto link do zeskanowanego wyniku:
http://img269.echo.cx/img269/5710/ekg4km.jpg
Pozdrawiam
Ismena

2. Data: 2005-05-25 09:58:30

Temat: Re: EKG - wynik
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.05.05, około 07:49, Leniooch bulgocze

> Witam,
> zrobiłam sobie wczoraj EKG, niestety wizyte u lekarza mam dopiero w
> poniedziałek

A w jakim jesteś wieku i jaka była przyczyna wykonania EKG? Jakieś objawy?
Inne choroby towarzyszące? Leki przyjmowane na stałe?
Bo ja tu tylko widze rozdwojenie P, niemiarowości się nie dopatrzyłam, ale
się nie znam raczej i traktuje to jako zagadkę diagnostyczną, pytanie
kontrolne do konstruktywnego pogrzebania w książkach (zamiast wpieprzania
na pamięć jednostek).

--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-05-25 10:10:04

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.05.05, około 11:58, ika bulgocze

> Bo ja tu tylko widze rozdwojenie P

A im dłużej patrzę, tym dziwniejsze te zygzaki arabskie. Jakieś uniesienie
między T i P w odprowadzeniach V3-V6. Ujemmny T w V1 - ale to nie wiem czy
akurat nie może być.
Jak będziesz już wiedzieć co to, albo ktoś inny rozwikła dalej, to ja się
chętnie dowiem ;D

--
ika - umop apisdn

4. Data: 2005-05-25 18:19:47

Od: "Leniooch" <rodi23@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lat 29, troche stresujacy tryb zycia, a poprosiłam o ekg dlatego, ze czasami
mam wrazenie ze moje serducho zastanawia sie czy ma bic dalej czy troche
poczekac.Pisałam juz o tym wczesniej na grupie.
Postaram sie załatwic sobie Holtera, moze to cos wyjasni.
Pozdrawiam
Ismena

5. Data: 2005-05-26 10:42:19

Od: "robkor" <r...@-...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leniooch" <rodi23@nospam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a mnie bardzo ciekawi czy jest wszystko ok.
> Lekarz przy badaniu (słuchawki) stwierdził, ze mam niemiarowość dziecięcą

Witam!

EKG wygląda na zdrowe. Widoczna jest niemiarowość oddechowa - pewnie o
to chodziło doktorowi.
Gdybyś zrobiła USG serca to pewnie wykazałoby wypadanie płatka zastawki
mitralnej ... :)

Pozdrawiam
robkor

6. Data: 2005-05-26 10:43:22

Od: "robkor" <r...@-...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości

> A im dłużej patrzę, tym dziwniejsze te zygzaki arabskie. Jakieś uniesienie
> między T i P w odprowadzeniach V3-V6.

Może załamek U ? :)

Pozdrawiam
robkor

7. Data: 2005-05-26 17:33:28

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.05.05, około 12:42, robkor bulgocze

> EKG wygląda na zdrowe. Widoczna jest niemiarowość oddechowa - pewnie o
> to chodziło doktorowi.
> Gdybyś zrobiła USG serca to pewnie wykazałoby wypadanie płatka zastawki
> mitralnej ... :)

A nie powinny być gdzieś dwufazowe?
I jeszcze tylko - w piątym QRST, w odprowadzeniach V4-V6 - co to za fiftak
przed T?

--
ika - umop apisdn

8. Data: 2005-05-26 17:53:56

Od: "robkor" <r...@-...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 26.05.05, około 12:42, robkor bulgocze
>

> I jeszcze tylko - w piątym QRST, w odprowadzeniach V4-V6 - co to za fiftak
> przed T?

Ten "fiftak" nazywa się artefakt :)

Pozdrawiam
robkor

Kolana
guz na głowie
(HIV) jak wyglada grzyb w jamie ustnej ??
Koronografia w Czestochowie.
EKG - wynik