dobry podkład i puder prasowany na lato - cera tłusta

11. Data: 2006-04-27 06:36:01

Temat: Re: dobry podkład i puder prasowany na lato - cera tłusta
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 08:25:53 +0200, Agatek napisał(a):

> Wyjeżdżam 4.05, ale przed zapraszam :)

jeśli nie znajdę to będę molestować po powrocie ;-)
wyjeżdżam dzisiaj ale z kompjuterem pod pachą

> a'propos, dlaczego w sklepach nie ma jeszcze wyboru kremów z filtrami?
> Chciałam kupić Niveę SPF 30 i niet, tylko SPF 8 rozświetlający :(

wydaje mi się, ze nivea jest w ciągłej sprzedaży w większych aptekach? A
jeśli nie tam to może natura, rossman..macro może już powinno mieć?

Kończę bo mam zaraz gościa,
miłego dnia

a co do tego YSL to może było to matte purete czy coś takiego...

12. Data: 2006-04-27 06:36:37

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy używał ktoś ESTEE LAUDER - IDEAL MATTE?

13. Data: 2006-04-27 06:37:09

Temat: Re: ESTEE LAUDER - IDEAL MATTE
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 08:36:37 +0200, mufaska napisał(a):
> a czy używał ktoś ESTEE LAUDER - IDEAL MATTE?

to nie miało wyskakiwać jako nowy wątek :(
sorry :)

14. Data: 2006-04-27 06:47:39

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> a co do tego YSL to może było to matte purete czy coś takiego...

Teint de jour soin teinte matite (tinted matt moisturizer). Bardzo bardzo :)
Wiem, że występuje w paru kolorach, zachowuje się jak podkład, a
konsystencję kremu trzyma. Lekki, bardzo bardzo :)

Tylko czy to jeszcze robią?

Agata

15. Data: 2006-04-27 06:51:01

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> :) Wiem, że występuje w paru kolorach, zachowuje się jak podkład, a
> konsystencję kremu trzyma. Lekki, bardzo bardzo :)

http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=292
&goChar=Y&LineId=3531#3531
robią :)

Ja miałam próbkę koloru 2, na mnie bledziucha ciut za ciemna. Powinni mieć
próbki, ja swoją dostałam w sephorze w M1, przy zakupach wprawdzie, ale na
pewno dostaniesz i bez :)

Agata

Matrix - uczulenie?
makijaż permanentny- gdzie w Katowicach?
Domowa dermabrazja
Wosk w Warszawie
Włosy nie ten kolor!pomocy!