Włosy nie ten kolor!pomocy!

1. Data: 2006-04-26 10:07:33

Temat: Włosy nie ten kolor!pomocy!
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
Miałam jasne blond pasemka, mieli je ufarbować na bezo-brąz jasny, a wyszedł
bardzo ciemny brąz czekoladowy Co mam zrobić żeby były jasniejsze. Czekać
jak się zmyje szampon (20 myć!), czy moze pokryć je jasnym brązem?

Pomocy. Wyglądam strasznie,

2. Data: 2006-04-26 10:56:05

Temat: Re: Włosy nie ten kolor!pomocy!
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo ciemny brąz czekoladowy Co mam zrobić żeby były jasniejsze. Czekać
> jak się zmyje szampon (20 myć!), czy moze pokryć je jasnym brązem?

Ja bym chyba zaczekała, ale nie aż do 20 myć:) To normalne, że na jasnym
blondzie ciemniejsze kolory łapią mocniej. Ale to się zmywa, nie przejmuj
się:) U mnie średni blond na jaśniutkich pasemkach zawsze przez pierwsze dni
wygląda jak mocny brąz. Ale wystarczy, że kilkukrotnie umyję włosy i kolor
wypłukuje się. Zostaje ten, o który chodziło:)
Może umyj włosy kilka razy szamponem i zobacz, czy jest jakaś zmiana na
lepsze? Kolejne farbowanie to tylko osłabienie włosa, a wcale nie ma
gwarancji że kolor będzie lepszy.
Pozdrawiam
K.

3. Data: 2006-04-26 11:29:32

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moża jab będę myła je codziennie to zejdzie ten kolor...
Ale boję się że ten mocny brąz tak się przyczepi do jasnych pasemek ,ze nie
bedzie szansy aby znowy z powrotem były zloto bezowe....Jak myslicie?

aga

4. Data: 2006-04-26 11:37:53

Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie można ich ponownie odbarwić decolorem ?

5. Data: 2006-04-26 11:38:07

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> [...]
> bardzo ciemny brąz czekoladowy Co mam zrobić żeby były jasniejsze. Czekać
> jak się zmyje szampon (20 myć!), czy moze pokryć je jasnym brązem?

Jesli zdecydujesz sie teraz na pokrycie innym kolorem, to juz nie
szamponem, ale farba - szampon nie rozjasnia.
I tak, jak rodzily dziewczyny, umyj kilka razy, ten najmocniejszy kolor
powinien zejsc. 20 myc nie oznacza, ze wyjsciowy kolor trzyma sie az do
tego czasu, ale znika powoli.

th

6. Data: 2006-04-26 12:15:39

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> I tak, jak rodzily dziewczyny,

Radzily oczywiscie :) Wybaczcie, mi ostatnio tylko jedno w glowie ;)

th

7. Data: 2006-04-26 22:54:46

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coż, muszę chyba poczekać aż się wymyje. Nie uzywałam nigdy dekoloryzatora.
Boję się że zniszczy włosy. Czy on ingeruje we włosy czy tylko ściąga
/wymywa ten kolor?

Aga

8. Data: 2006-04-28 09:30:34

Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ingeruje i wysusza.

czy mozliwe?
depilator?
[info] nowy snajper aukcyjny
Wiosna - czas kupić nową biżuterię ;)
operacja plastyczna nosa na ślasku - pytanie o klinike