[info] nowy snajper aukcyjny

1. Data: 2006-04-26 07:36:24

Temat: [info] nowy snajper aukcyjny
Od: "eSnajper.pl" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ponieważ na pl.rec.uroda często przewija się temat aukcji internetowych
zapraszamy do korzystania z nowego narzędzia do wygrywania licytacji
http://www.esnajper.pl

pozdrawiamy
eSnajper .pl

2. Data: 2006-04-26 07:41:11

Temat: Re: [info] nowy snajper aukcyjny
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.04.2006, o godzinie 09.36.24, na pl.rec.uroda, eSnajper.pl
napisał(a):

> ponieważ na pl.rec.uroda często przewija się temat aukcji internetowych
> zapraszamy do korzystania z nowego narzędzia do wygrywania licytacji
> http://www.esnajper.pl

Po pierwsze tu jest nowe i darmowe http://www.snipe24.pl/ więc nie warto
korzystać z esnajpera.
Po drugie nie na tym polegają aukcje, żeby snipować.

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2006-04-26 07:58:57

Od: "eSnajper.pl" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ubum37287wo$.dlg@habeck.pl...

> Po pierwsze tu jest nowe i darmowe http://www.snipe24.pl/ więc nie warto
> korzystać z esnajpera.

cóż, my mamy złe doświadczenia z rzeczami/ usługami oferowanymi za free :)

> Po drugie nie na tym polegają aukcje, żeby snipować.

w Polsce działają przynajmniej cztery snajpery aukcyjne. Znaczy jest popyt.

pozdrawiamy
eSnajper.pl

4. Data: 2006-04-26 08:08:39

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.04.2006, o godzinie 09.58.57, na pl.rec.uroda, eSnajper.pl
napisał(a):

> cóż, my mamy złe doświadczenia z rzeczami/ usługami oferowanymi za free :)

A ja nie. W przypadku programów czy projektów internetowych za free jest
nie gorzej (żeby nie napisać lepiej) niż za kasę.

> w Polsce działają przynajmniej cztery snajpery aukcyjne. Znaczy jest popyt.

I trzy brukowce były. Znaczy był popyt?

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2006-04-26 15:56:50

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-26 09:41:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Habeck Colibretto* skreślił te oto słowa:

> Po drugie nie na tym polegają aukcje, żeby snipować.

Chyba masz za duzo wolnego czasu.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

6. Data: 2006-04-26 20:08:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> pisze:

> Po drugie nie na tym polegają aukcje, żeby snipować.

Polegają na licytacji.
Sniper służy do licytacji w zastępstwie człowieka.
No chyba, że ktoś lubi pędzić na złamanie karku do domu, bo właśnie aukcja
się kończy.

--
Nixe

7. Data: 2006-04-27 06:45:12

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.04.2006, o godzinie 17.56.50, na pl.rec.uroda, Lia napisał(a):

> Chyba masz za duzo wolnego czasu.

Mało kupuję. :)
Polecam wątek na apa.

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2006-04-27 07:08:27

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.04.2006, o godzinie 22.08.26, na pl.rec.uroda, Nixe napisał(a):

> Polegają na licytacji.

Dokładnie. Ale ta licytacja ma odrobinę inne zasady niż w prawdziwych
licytacjach.

> Sniper służy do licytacji w zastępstwie człowieka.
> No chyba, że ktoś lubi pędzić na złamanie karku do domu, bo właśnie aukcja
> się kończy.

A nie lepiej po prostu dać maksymalną kwotę za przedmiot i się nie martwić,
że przelicytują? :)

*Habeck*
- Schutzbach

9. Data: 2006-04-27 08:52:01

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-27 08:45:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Habeck Colibretto* skreślił te oto słowa:

> Mało kupuję. :)

Nawet jesli?
Nie wyobrazam sobie siedziec przy kompie tylko dlatego, ze aukcja sie
konczy. Moze jeszcze budziki ustawiać, zeby nie przegapić? ;)
Wybieram towar, ustalam ile maksymalnie chce zapłacić, ustawiam snipa,
wracam z cudownego weekendu do domu, i ciesze sie nowym szalikiem Escady.
Bez siedzenia przy kompie, bo jest cudna pogoda :)

10. Data: 2006-04-27 09:06:17

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.04.2006, o godzinie 10.52.01, na pl.rec.uroda, Lia napisał(a):

> [...]
> wracam z cudownego weekendu do domu, i ciesze sie nowym szalikiem Escady.
> Bez siedzenia przy kompie, bo jest cudna pogoda :)

To nie lepiej od razu licytnąć za tyle ile możesz dać za szalik?

*Habeck*
- Schutzbach

Wiosna - czas kupić nową biżuterię ;)
operacja plastyczna nosa na ślasku - pytanie o klinike
Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(
Vichy lipocure
Fryzura z grzywką - pilne!