Fryzura z grzywką - pilne!

1. Data: 2006-04-25 13:23:58

Temat: Fryzura z grzywką - pilne!
Od: "reszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak guglam i guglam i nie mogę nigdzie znaleźć ciekawych zdjęć fryzur z
grzywkami. Interesują mnie szczególnie takie bardziej awangardowe, w
sensie - grzywka króciutka, prosta lub asymetryczna; boki do brody, proste
bądź na pazia, chętnie też wystrzępione. Będę wdzięczna za linki,
podpowiedzi tytułów i numerów gazet. Cokolwiek :)

--
salve
reszka

2. Data: 2006-04-25 13:48:37

Temat: Re: Fryzura z grzywką - pilne!
Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wizazu jest watek o grzywkach Moze znajdziesz cos dla siebie :)

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=67577

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2006-04-25 19:33:08

Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

gogi wrote:
> Na wizazu jest watek o grzywkach Moze znajdziesz cos dla siebie :)

O, dzięki bardzo. Ale skorzystam dopiero nastepnym razem, bo po południu
wróciłam do domu ze świeżutko obciętą grzywką :) I muszę nieskromnie
przyznać, że jest całkiem całkiem, a zdawałam sie jedynie na własną i
fryzjerki inwencję :)

--
salve
reszka

4. Data: 2006-04-26 18:59:10

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reszka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wróciłam do domu ze świeżutko obciętą grzywką :) I muszę nieskromnie
> przyznać, że jest całkiem całkiem, a zdawałam sie jedynie na własną i

Ja też właśnie wróciłam od fryzjera ze świeżo pofarbowanymi włosami i
nowiutką grzywką, także niezwykle zadowolona :D :D

hiver

5. Data: 2006-05-03 20:48:49

Od: "iv" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ukhairdressers.com/style/style.asp

super strona.Wybierasz długość, styl i inne takie, wyszukuje Ci dużo
propozycji i możesz sobie druknąć

Pozdrawiam
iv

do czego kolor lososiowy? ;(
Porównanie Max factora( Lasting Performance) z Revlonem Colorstay
depilacja warszawa
Jak zgasić czerwony refleks na włosach brązowych?
Max Factor by Ellen Betrix - podklad