Vichy lipocure

1. Data: 2006-04-25 13:53:19

Temat: Vichy lipocure
Od: "reszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś już testował na sobie działanie tego cudeńka? (które notabene
reklamowane jest ostatnimi czasy do znudzenia...) Ja zazwyczaj sceptycznie
podchodzę do zapewnień prodecentów o "nieziemsko skutecznym" działaniu, ale
dziś zaprzyjaźniona pani magister solennie zapewniała, że jest po drugim
tygodniu stosowania i cellulit zniknął jej o połowę (cala kuracja trwa dwa
tygodnie), czyli - efekt jakiego nie udało się osiągnąć żadnemu z kosmetyków
które do tej pory stosowałam, ale ufam jej i nie sądzę, że powiedziała tak
wyłącznie w celu przekonania mnie do zakupu. Ale zanim lekką ręką wyjmę z
portfela te 90 zeta, chciałąbym jeszcze zasięgnąć Waszych opinii.

--
salve
reszka

2. Data: 2006-04-25 19:05:05

Temat: Re: Vichy lipocure
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pani magister solennie zapewniała, że jest po drugim
> tygodniu stosowania i cellulit zniknął jej o połowę

czyzyby pani magister mial prowizje ?

a co dalej po stosowaniu? nie pojawi sie juz nigdy ?czy trzeba to
stosowac do konca zycia,co z dieta i cwiczeniami? proponuje zadac te
pytania pani magister:)

p.

3. Data: 2006-04-25 19:30:01

Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> czyzyby pani magister mial prowizje ?

W pierwszym momencie też mi to przyszło do głowy, ale z drugiej strony ta
kobieta juz kilka razy odradzała mi stosowanie różnych (drogich) preparatów
dostępnych w ich aptece, na które miałam ochotę i zastąpienie ich tańszymi
odpowiednikami.

> a co dalej po stosowaniu? nie pojawi sie juz nigdy ?czy trzeba to
> stosowac do konca zycia,co z dieta i cwiczeniami? proponuje zadac te
> pytania pani magister:)

Podejrzewam że ćwiczyć i tak trzeba, bo w przeciwnym razie efekt może się
cofnąć. A co do dalszego stosowania lub ewentualnej częstotliwości
użytkowania - nic nie wiem. Ale spytam, a co ;)

--
salve
reszka

4. Data: 2006-04-25 20:10:55

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bardziej skuteczny od innych.
ogólnie efekt zależy od stanu zaawansowania zmian. na pewno nie działa na
cellulit hodowany od lat- wbre wobietnicom vichy.

Fryzura z grzywką - pilne!
do czego kolor lososiowy? ;(
Porównanie Max factora( Lasting Performance) z Revlonem Colorstay
depilacja warszawa
Jak zgasić czerwony refleks na włosach brązowych?