Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(

1. Data: 2006-04-25 14:23:21

Temat: Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(
Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze podobne tematy byly walkowane na grupie nie jeden raz, ale nie
znalazlam tam nic, co by mnie ratowalo.
W ciagu ostatnich dwoch miesiecy bardzo zmienila mi sie sylwetka.
Powiekszyl sie brzuch (i to najbardziej na dole - ponizej pepka) oraz
praktycznie zniknelo wciecie w talii. Zaznaczam, ze na pewno nie jestem
w ciazy i raczej jest to wina mojego trybu zycia. Moja kumpela, ktora
nie widziala mnie od kilku miesiecy, stwierdzila, ze zaczynam
przypominac babochlopa :(
Postanowilam wziasc sie za siebie. Zaczelam cwiczyc polecana na wizazu
aerobiczna 6 wadera na brzuszki, ale po 5 serii spasowalam. Nie dalam
rady oraz pojawily sie bole w kregoslupie. Moze znacie jakis fajny
program cwiczen na wyszczuplenie talii i brzucha?
Odnosnie sposobu odzywiania tez mam problemem. Strasznie ciagnie mnie
do slodyczy i nie moge sie opanowac. Zazywalam Cidrex, jako
uzupelnienie odchudzania, ale bylo jeszcze gorzej. Coraz bardziej
chcialo mi sie jesc. Herbatki ochudzajace zle znosza moje jelita wiec
to tez odpada :( Obecnie moja waga przy 164cm waha sie miedzy 64-66kg i
jak tak dalej pojdzie, to bedzie dalej rosnac.
Poradzcie mi jak najskuteczniej wrocic do poprzedniej figury w dodatku
nie rujnujac portfela na rozne specyfiki i sprzet do cwiczen?

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-04-25 14:38:31

Temat: Re: Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lobuziaczka" <l...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> w ciazy i raczej jest to wina mojego trybu zycia. Moja kumpela, ktora
> nie widziala mnie od kilku miesiecy, stwierdzila, ze zaczynam

moze idz do endokrynologa?

iwon(k)a

3. Data: 2006-04-25 15:42:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 25 kwietnia 2006 16:23 użytkownik
lobuziaczka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Poradzcie mi jak najskuteczniej wrocic do poprzedniej figury w dodatku
> nie rujnujac portfela na rozne specyfiki i sprzet do cwiczen?

A nie lepiej - zamiast eksperymentować z herbatkami, ćwiczeniami nie wiadomo
jakiego pochodzenia i polecenia - pójść na siłownię i porozmawiać z
dostępnym trenerem na temat tego, jakie ćwiczenia mógłby Ci zaproponować?
Ćwiczyłabyś pod okiem, było nie było, fachowca, mogłoby być ciekawie, nie
zrobiłabyś sobie nieświadomie krzywdy (np. niepotrzebnym przeciążeniem
kręgosłupa), a dodatkowo wykupiony karnet na ćwiczenia wpływałby
mobilizująco. Do tego dobrze by było skorzystać z porady jakiegoś dietetyka
i ustalić jedzeniową strategię działania.
Jeśli chcesz wydać jak najmniej pieniędzy, to zainwestuj w skakankę lub
hulahop. Tylko wtedy wszystko zależy od Twojej silnej woli. Jak z nią jest?
Jest silna?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

4. Data: 2006-04-25 16:42:58

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> moze idz do endokrynologa?

Oraz zrób badania na pasozyty?
Taki "ciazowy" brzuch, to moze byc objaw zarazenia sie tasiemcem.

--
Edyta Czyz
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

5. Data: 2006-04-25 17:00:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> Uzytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Oraz zrób badania na pasozyty?
> Taki "ciazowy" brzuch, to moze byc objaw zarazenia sie tasiemcem.

a ten endokrynolog to do czego?

-- kasica

6. Data: 2006-04-25 17:01:00

Od: "Olga" <ola@bleble_spam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomo
> jakiego pochodzenia i polecenia - pójść na siłownię.

...albo do lekarza.
Bo nagła zmiana proporcji sylwetki ("ciązowy brzuch" i zanik talii) mogą
wskazywać na kłopoty hormonalne.
O.

7. Data: 2006-04-25 17:02:53

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> a ten endokrynolog to do czego?

tarczyca

8. Data: 2006-04-25 17:05:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):

> tarczyca

o, to ja myslalam, ze od niedoczynnosci sie tyje ogolnie, a nie
glownie na brzuchu. ja tez prezentuje ten "model" tycia
(w biodrach przybywa mi na samym koncu :))

-- kasica

9. Data: 2006-04-25 17:35:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 25 kwietnia 2006 19:01 użytkownik
Olga, sącząc kawkę, wyklepał:

> ...albo do  lekarza.
> Bo nagła zmiana proporcji sylwetki ("ciązowy brzuch" i zanik talii) mogą
> wskazywać na kłopoty hormonalne.

A najlepiej tu i tam. Bo leczenie leczeniem, ale tak na teraz to dziewczyna
chce coś ze sobą zrobić. Jedno nie wyklucza drugiego :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2006-04-26 11:44:07

Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chodzi o tarczycę można też samemu zrobić badania :
TSH, FT3, FT4, ( to tarczycowe ), jeżeli zauważyaś zaparcia, drętwienie
kończyn, zły nastrój, trudne budzenie się, łuszczenie skóry na nogach ( to
objawy niedoczynności)
wtedy zobaczysz na wynikach czy jesteż poza normą, wtedy do lekarza bo on i
tak najpierw skieruje Cię na badania

Vichy lipocure
Fryzura z grzywką - pilne!
do czego kolor lososiowy? ;(
Porównanie Max factora( Lasting Performance) z Revlonem Colorstay
depilacja warszawa