depilacja warszawa

1. Data: 2006-04-25 08:29:50

Temat: depilacja warszawa
Od: "AAnniiAA" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałam sie zapisac na depilacje woskiem,ale nigdy wczesniej tego jeszcze
nie robilam.
Mógłby mi ktos polecic jakis zaklad w warszawie gdzie wykonuja to dobrze.
Najlepiej w centrum ale inne częsci tez mogą byc.
Jaki jest koszt takiego zabiegu??

pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-04-25 08:47:25

Temat: Re: depilacja warszawa
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AAnniiAA" <f...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Mógłby mi ktos polecic jakis zaklad w warszawie gdzie wykonuja to dobrze.
> Najlepiej w centrum ale inne częsci tez mogą byc.

A co chcesz depilowac?

Swoja droga to ja sie przymierzam do depilacji bikini ale jakos nie mam sily
na to chwilowo. Kiedys robilam rogularnie ale sie na zyletke przerzucilam i
teraz chyba tego bolu nie zniose. Pamietam wtedy ze w ktoryms momencie cyklu
mniej bylam odporna na bol. Wiadomo kiedy? czy to nie zalezalo od cylku
tylko od ogolnego nastroju?

Ania

3. Data: 2006-04-25 09:05:00

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):
> Kiedys robilam rogularnie ale sie na zyletke przerzucilam i
> teraz chyba tego bolu nie zniose.

Jesli naprawde ciezko to znosisz (po goleniu rzeczywiscie moga byc
mocniejsze) i masz mozliwosc zalatwienia recepty, polecam masc Emla.
Smarujesz godzine przed zabiegiem i zero stresu ;)

Pozdrawiam
Aduś

4. Data: 2006-04-25 09:40:06

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aduś" <4...@o...pl> wrote in message

> Jesli naprawde ciezko to znosisz (po goleniu rzeczywiscie moga byc
> mocniejsze) i masz mozliwosc zalatwienia recepty, polecam masc Emla.
> Smarujesz godzine przed zabiegiem i zero stresu ;)

Naczy sie ze nie boli az tak ze mam ochote ubic kosmetyczke czy wogole nie
boli i sie czlowiek relaksuje ?:)

Ania

5. Data: 2006-04-25 09:54:58

Od: "AAnniiAA" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktoryms momencie cyklu mniej bylam odporna na bol. Wiadomo kiedy? czy to
> nie zalezalo od cylku tylko od ogolnego nastroju?

Nogi

Ania

6. Data: 2006-04-25 10:12:37

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):
> Naczy sie ze nie boli az tak ze mam ochote ubic kosmetyczke czy wogole nie
> boli i sie czlowiek relaksuje ?:)

:)))
W ogole nie boli, jesli sie dokladnie nalozy. Takie dziwne uczucie, ale
nie bol.

Aduś

7. Data: 2006-04-25 13:24:47

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AAnniiAA" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mógłby mi ktos polecic jakis zaklad w warszawie gdzie wykonuja to dobrze.
> Najlepiej w centrum ale inne częsci tez mogą byc.

Wielokrotnie polecany zakład na placu Wilsona http://www.ladystudio.pl/
Ceny przystępne.

Pozdrawiam Akna

8. Data: 2006-04-25 13:49:40

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aduś" <4...@o...pl> wrote in message

> :)))
> W ogole nie boli, jesli sie dokladnie nalozy. Takie dziwne uczucie, ale
> nie bol.

No to mi spadlas w takim razie z nieba :)
duzo sie tego naklada? i rozumem ze sie pozniej ta masc zmywa jak juz idzie
do kosmetyczki? i jak dlugo to znieczula? no jakby to faktycznie nie bolalo
to by bylo pieknie:) ja przy silnym bolu zaczynam sie ostro irytowac ;)

Ania

9. Data: 2006-04-25 16:43:11

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):
> No to mi spadlas w takim razie z nieba :)

:)

> duzo sie tego naklada?

Nie tak jak krem, tylko grubiej troche. Idealnie jest zrobic opatrunek
okluzyjny - przykryc, zeby powietrze nie dochodzilo. W ulotce radza uzyc
specjalnych plastrow, ale w tym miejscu nie da rady. Ja wpadlam na
pomysl, zeby przykryc posmarowane miejsce zwyczajna torebka
sniadaniowa... :> Dobrze sie spisuje, nie trzeba jej przyklejac na
brzegach, bo jest cienka i dobrze sie Emli trzyma :)

i rozumem ze sie pozniej ta masc zmywa jak juz idzie
> do kosmetyczki? i jak dlugo to znieczula?

Najlepiej zetrzec przed samym wyjsciem. Ciezko stwierdzic na jak dlugo,
ale troche na pewno trzyma. Po godzinie jest pelne znieczulenie skory.

Pozdrawiam
Aduś

10. Data: 2006-04-26 19:23:23

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e2l7sv$gkk$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "AAnniiAA" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wielokrotnie polecany zakład na placu Wilsona http://www.ladystudio.pl/
> Ceny przystępne.
>
> Pozdrawiam Akna

Witam,
No błagam Cię :) byłaś tam? Ja byłam w życiu się tak nie nacierpiałam jak w
tym studio. Pani sympatyczna i wmiarę tanio, tu, jak dla mnie, koniec zalet
tego miejsca. Po 1: wydepilowała nierówno; po 2: nie wydepilowała " z tyłu"
(okolice odbytu) pomimo mojego wyraźnego życzenia; po 3: do depilacji nóg
używa pasków z jakiegoś takiego rozciągliwego materiału - niby fajnie a boli
jakby ze skórą ten wosk zrywała (aaaaaa!). jestem odporna na ból, naprawde
odporna, a tam męczyłam się straszliwie. Byłyśmy we dwie, moja koleżanka ma
takie same wrażenia :( Ja zdecydowanie nie polecam.

Pozdrawiam
Karola

Jak zgasić czerwony refleks na włosach brązowych?
Max Factor by Ellen Betrix - podklad
wroc - gdzie usunąć pieprzyk?
długa lejąca spódnica
body - gdzie kupić