Jak zgasić czerwony refleks na włosach brązowych?

1. Data: 2006-04-24 20:58:42

Temat: Jak zgasić czerwony refleks na włosach brązowych?
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ups, połozyłam dziś koleżance szampon koloryzujący na 24 mycia .Miał wyjść
naturalny średni brąz , a wyszedł brąz ale z czerwonym połyskiem. Koleżanka
się nie obraziła, bo w końcu sama sobie taki wybrała, ale mimo to obiecałam
że zapytam jak zgasic tę czerwień na wlosach, bo mimo wszystko wyszlo za
czerwono Czy wystarczy np. saszetka średni brąz np. palette? (tym razem to
ja kupię:-)I jak się będzie wymywać to ta czerwień będzie przebijać czy brąz
ją przykryje?

Aga w imieniu troszę czerwonawej Madzi.

2. Data: 2006-05-05 08:28:29

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> [...]
> ja kupię:-)I jak się będzie wymywać to ta czerwień będzie przebijać czy brąz

farbowane na brąz włosy często mają taką tendencję, że rudzieją, więc ta
czerwień może jednak przebijać. być może pomogłyby kosmetyki nadające
brązowym włosom chłodny odcień, np. Shine Brown L'oreala.

Max Factor by Ellen Betrix - podklad
wroc - gdzie usunąć pieprzyk?
długa lejąca spódnica
body - gdzie kupić