Max Factor by Ellen Betrix - podklad

1. Data: 2006-04-24 13:35:17

Temat: Max Factor by Ellen Betrix - podklad
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedys [ok 4 lata temu], calkiem przypadkiem dostalam od siostry podklad
Soft Resistant Ellen Betrix - kolor Light 1. Cudnie pasuje do mojej czasami
wrecz bialej skory. Po dwoch latach zuzylam go [35 ml ale uzywam glownie pod
oczy a nie na cala twarz]. Nastepny kupilam na Allegro nadal pod szylden
Ellen Betrix [lipiec '04]. Teraz mi sie prawie skonczyl a na Allegro pojawil
sie sprzedawca, ktory ma ten podklad i tylko odcieniu Light.

Siostra mi powiedziala, ze od dwoch lat nie widziala tych podkladow u siebie
[Holandia] i zebym kupila sobie zapas [testowalam w drogerii 15 podkladow o
najjasniejszym kolorze i wszystkie sa zolte badz ciemne]. Kupilam 2
podklady, dzisiaj odebralam je i sa produkowane pod szyldem Max Factor by
Ellen Betrix. Znalazlam niemiecka strone Max Factora i ten podklad widnieje
na niej jako normalny produkt, nic nie wskazuje, zeby byl zaprzestany w
produkcji 2 lata temu.
http://www.maxfactor.de/face/liquid/lasting.jsp

Wiec jak to jest? Czy ktoras z was ma stycznosc z niemieckim rynkiem, zeby
mi powiedziec jaka jest dostepnosc tego podkladu?
Przy okazji zapytam czy ktoras umie rozszyfrowac date waznosci z numeru na
opakowaniu? Domyslam sie, ze moga byc przetermimowane, ale te moje
poprzednie tez byly codziennie uzywane przez 2 lata i nie stracily na swoich
wlasciwosciach. Na opakowaniach mam numer 5325 oraz 5354.

Zazula