czy mozliwe?

1. Data: 2006-04-26 09:15:50

Temat: Re: czy mozliwe?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mumu napisał(a):
> że krem pod oczy Shisiedo tyle kosztuje a moze to podróbka?
> http://www.allegro.pl/item98502053_shiseido_20ml_yeu
x_bio_performance_nie_przeplacaj.html

Nie , niemozliwe!Przeczytaj dokładnie, nawet na stronie jest wyraznie
napisane, ze to podróba.

--
Gosia

2. Data: 2006-04-26 09:20:51

Temat: czy mozliwe?
Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

że krem pod oczy Shisiedo tyle kosztuje a moze to podróbka?
http://www.allegro.pl/item98502053_shiseido_20ml_yeu
x_bio_performance_nie_przeplacaj.html

Dzieki za odpowiedzi.
mumu

3. Data: 2006-04-26 09:37:58

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a to naciągacze.

4. Data: 2006-04-26 11:38:25

Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

już zdjęli tą aukcję

5. Data: 2006-04-26 11:50:04

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> że krem pod oczy Shisiedo tyle kosztuje a moze to podróbka?
> [...]

tam tez mogliby zdjąc.

--
Margaret

6. Data: 2006-04-26 12:24:43

Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego w ogóle jest bardzo duzo - za 20 zl tusz Lancome to norma.
Jakis czas temu kupilam nawet z ciekawosci - sprzedajacy mial
kilkaset samych pozytywnych komentarzy. Nie wiem za co, bo IMHO kazdy
inny tusz za 20 zl bylby lepszy od tego Lancome. W zasadzie nawet
trudno powiedziec co to bylo, ale na pewno bylo stare i sie juz
kruszylo - wiec moze stary lancom;)

Agni

7. Data: 2006-04-28 12:07:04

Temat: Re: czy mozliwe? (podróbki)
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kiria Agni" <g...@t...pl> napisal

Lancome. W zasadzie nawet
> trudno powiedziec co to bylo, ale na pewno bylo stare i sie juz
> kruszylo - wiec moze stary lancom;)

a tutaj kolejna osoba, która handluje czyms, co nawet podróba nie jest ..
taka kreatywnosc zasluguje na potepienie.

3974

i jeszcze sie niektore paniusie bija o te "ekliusiwne" kosmetyki :(.
porazka ;).

--
Margaret

8. Data: 2006-04-28 12:28:50

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> [...]
>
> a tutaj kolejna osoba, która handluje czyms, co nawet podróba nie jest ..
> taka kreatywnosc zasluguje na potepienie.

3974

Mozesz wyjasnic co jest zle, skoro to nawet nie podroba? Albo oryginal
albo nie, tertium non datur. Bo ja w chanelach i innych diorach nieobyta.

th

9. Data: 2006-04-28 12:34:32

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w

> Mozesz wyjasnic co jest zle, skoro to nawet nie podroba? Albo oryginal
> albo nie, tertium non datur. Bo ja w chanelach i innych diorach nieobyta.

nie, nie albo podroba, albo nie.
oni sa bardzo kreatywni, jak napisalam....Biora paletę podobną do ruby rose,
i wybijaja na niej napis "chanel". Trudno tu mówic o podróbie Chanel, skoro
w realu nawet takiej palety nie ma :). Jest to po prostu nielegalne
wykorzystywanie znaku firmowego, liczenie na naiwnosc klientow (i jak widac,
maja na co liczyc).

--
Margaret

10. Data: 2006-04-28 12:40:50

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> [...]
> nielegalne wykorzystywanie znaku firmowego, liczenie na naiwnosc
> klientow (i jak widac, maja na co liczyc).

Ok, to chcialam wiedziec. Ja probowalam sie doszukac np blednego napisu
chanel czy innego tego typu zabiegu.

th

depilator?
[info] nowy snajper aukcyjny
Wiosna - czas kupić nową biżuterię ;)
operacja plastyczna nosa na ślasku - pytanie o klinike
Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(