czy mozliwe?

11. Data: 2006-04-28 16:41:27

Temat: Re: czy mozliwe? (podróbki)
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci
news:e2t0hb$2m8$1@inews.gazeta.pl...

> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=370
3974

> i jeszcze sie niektore paniusie bija o te "ekliusiwne" kosmetyki :(.
> porazka ;).

To myk- zglaszac naruszenie zasad. Ja juz wyklikalam wszystkie szanele.

Agata

12. Data: 2006-04-29 08:01:07

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 28 kwietnia 2006 14:07 użytkownik
Margaret, sącząc kawkę, wyklepał:

> a tutaj kolejna osoba, która handluje czyms, co nawet podróba nie jest ..
> taka kreatywnosc zasluguje na potepienie.
>

> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=370
3974

Ale, kurde, ilu ma chętnych! Można dojść do wniosku, że w tym kraju
uczciwość nie jest opłacalna.

Krusz.
to nie było odkrywcze, wiem, wiem :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

depilator?
[info] nowy snajper aukcyjny
Wiosna - czas kupić nową biżuterię ;)
operacja plastyczna nosa na ślasku - pytanie o klinike
Poratujcie!! Brzuch jak w ciazy i brak talii :(