Ech zmywarka

11. Data: 2009-09-18 08:35:35

Temat: Re: Ech zmywarka
Od: grzesiek <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki pisze:

> Aha, lakierowany plastik udający stal nierdzewną, zgadza się. Wolę jednak
> stal, choć trzeba się trochę namęczyć ;)
>
> T.

Mam takie cos na lodówce Siemens KG 49NA94 - bardzo dobra
rzecz, nie sądzę żeby to był lakierowany plastik, bo raczej
nie przyczepiłyby się wtedy do niego różne magnesy (takie
jak używa się do przytrzymywania karteczek, lub z różnymi
postaciami z bajek dla dzieci)

grzesiek

12. Data: 2009-09-18 09:15:46

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sztucce podczas mycia w zmywarce musza byc ulozone oddzielnie w
> szufladzie, nie stykajac sie ze soba, bo wrzucone na kupe do koszyka
> zmywarki koroduja podczas zmywania!
> Wina jakichs tam "pradów bladzacych" w goracym elektrolicie...

No to akurat nie jest prawdą, bo przez ponad 10 lat używałem zmywarkę z
koszykiem, a eraz mam szufladę i nie ma korozji. Jedynie część naczyń nie
nadaje sie do zmywarki, ale to nie ma znaczenia gdzie sie znajdują.
A sama szuflada na sztućce to bardzo ffajny pomysł, bo o niebo lepiej można
użytkować pozostałe kosze w zmywarce.

witam grupe
Jak zdemontowac zbiornik w kompakcie WC ? :)
sprawdza się blacha na scianie za kuchnią
PILNE - WROCŁAW - poszukuje ekipy
prezent dla mamy