(Efedryna + Kofeina + Aspiryna) = srodek cud, czy extremum?

11. Data: 2002-07-04 19:18:19

Temat: Re: (Efedryna + Kofeina + Aspiryna) = srodek cud, czy extremum?
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Montignac'a.
Unikaj

> Ja osobiscie stosowalem Pro-LeanII przez 8 tygodni, ale w mniejszych
dawkach
> niz bylo zalecane na opakowaniu, tworzac niejako dodatkowo swoista tylko
> mi odpowiadajaca djete redukcyjna oraz holdowalem zasadzie ze co 6 dzien
> dawalem organizmowi duzo zrec :) Skutek - spadek wagi z 80kg do 71kg bez
> efektu joja<
.
Jak widać nie ma jedynej słusznej metody, jedynej słusznej diety i niczego
co jest "jedyne i słuszne".
Jest wiele dróg do osiagnęcia sukcesu. Różne preparaty, różne diety. Tak
jak my wszyscy jesteśmy niby tacy sami, a jednak różni (na szczęście).
Twoja metoda: 6-tego dnia oszwabić organizm jest nader interesująca. :)), a
osiagnięty rezultat mówi sam za siebie.
pzdr
tade

12. Data: 2002-07-04 20:05:03

Od: "Haftowanie" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać nie ma jedynej słusznej metody, jedynej słusznej diety i niczego
> co jest "jedyne i słuszne". Jest wiele dróg do osiagnęcia sukcesu. Różne
preparaty, różne diety.

Swieta racja Faber!, a jednak tak to powiedziales, ze moglbym sie zalozyc iz
filozofia nie jest ci obca :) . Czasem sobie mysle co mozna poradzic osobom,
ktore pytaja jak zdrowiej zyc lub jak schudnac, a mnie sie wydaje ze moge
sie tylko troche pomadrzyc a i tak im nie pomoge - to one musza wiedziec
czego chca i uprawiac samoksztalcenie poparte paktykowniem.

13. Data: 2002-07-05 08:53:00

Od: "Monia" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Haftowanie" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
spotykany
> w naszych aptekach Tussipect (2 tabletki to ok. 30mg efedryny) nie są
czystą
> efedryną.
> Zwykle można stosować taki układ jeżeli przyjąć własną recepturę:
> 2 tabletki Tussipect
> 5 tabletek Kofex (te cukierki Kawa w pastylce)
> 1/2 tabletki aspiryny lub polopiryny
>
> istnieją tez srodki gotowe o nazwach:
> "Pro-Lean II"
> "Xenadrine RFA1"
>
> a także istnieje NATURALNA alternatywa, jeżeli chcesz to podam skład na

Witam,

Czy te preparaty są na recepte czy bez i ile mniej wiecej kosztuja?

14. Data: 2002-07-05 09:21:13

Od: "Haftowanie" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy te preparaty są na recepte czy bez i ile mniej wiecej kosztuja?
>
> Pozdrawiam

1) Nie, nie sa na receptę, jezeli chcesz sobie zrobic naturalna miksture to
bedziesz musiala
policzyc sobie koszt ziol, nalewki, aspartamu - to zalezy obecnie od "kursu"
ziol.

2) Skladniki z apteki (tez bez recepty) by kosztowaly: Tussipect (efedryna)
20tb ok 3 zł opakowanie,
cukierki kofeinowe hm ... w torebce wychodza taniej ale u nas w jadłodalni
"Sodexo" są po 0,3zł/szt , aspiryna 20 tabletek (3-8zł zalezy czy Polfa czy
Bajer) opcjonalnie mozna zastosowac jako dodatek L-carnityne Plus (firmy
Olimp) koszt ok 35zł za 30 sztuk tabletek.

3) Gotowe produkty kosztuja w granicach 150-250zł za opakowanie 120
kapsulkowe a za 60 kapsulkowe odpowiednio taniej.

15. Data: 2002-07-05 17:06:23

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie kupic gotowe produkty?
bo efedryna jest zakazana w polandzie, zatem apteki, sklepiki z odzywkami
tymi produktami nie handluja. zatem...?

Pozdrawiam

16. Data: 2002-07-05 18:30:11

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Haftowanie" <h...@p...onet.pl> wrote in

> Zapraszam do dyskusji na temat chyba jedynego obecnie srodka
> chemicznego pozwalajacego schudnac.

Ależ oczywiście, że nie jest jedyny. Bliska, nielegalna krewna
efedryny - amfetamina - daje ten sam efekt (efedryna też nie jest
całkiem legalna, zobacz ust. o zapobieganiu narkomanii:
http://hyperreal.info/kanaba/go.to/art/660).

> Zestaw efedryny z kofeina zdobyl
> akceptacje wsród ekspertów od odchudzania.

Bo działa, tani w produkcji i zawiera substancje, które w
większości krajów są legalne, a uzależniają (efedryna - sam piszesz o
zwiększaniu tolerancji przy dłuższym zażywaniu, jest też efekt
pobudzający; kofeina polecam lekturę pl.soc.uzaleznienia, zresztą sam
kiedyś brałem trochę kofeiny, to wiem, jak się czuje człowiek przy
odstawianiu).
Dla mnie zastępowanie ruchu i diety jakimś środkiem chemicznym po
to, żeby szybciej mieć efekt to jak odsysanie tłuszczu - efekt jest,
ale czy na pewno o to chodzi?

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

17. Data: 2002-07-05 18:32:48

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hesia" <h...@p...pl> wrote in news:ag4jqg$7fg$1@news.tpi.pl:

> a gdzie kupic gotowe produkty?
> bo efedryna jest zakazana w polandzie, zatem apteki, sklepiki z
> odzywkami tymi produktami nie handluja. zatem...?

Sama sobie odpowiadasz: dragi kupuje się u dilera...

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

18. Data: 2002-07-05 19:41:55

Od: "Haftowanie" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hesia" <h...@p...pl> wrote in message news:ag4jqg$7fg$1@news.tpi.pl...
> a gdzie kupic gotowe produkty?
> bo efedryna jest zakazana w polandzie, zatem apteki, sklepiki z odzywkami
> tymi produktami nie handluja. zatem...?

W sklepach wysylkowych jest tego pelno.

19. Data: 2002-07-05 20:55:45

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

akurat :)))

uderzylam do dwoch (bo tylko takie mi wyszukiwarka podala) i im wlasnie sie
to to skonczylo... zatem daj mi namiary :)))

pozdrawiam

20. Data: 2002-07-05 21:37:35

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ino czy to dragi..?
to co w polandzie zabronione nie zawsze musi byc zle !!!
wszytsko mi wolno ale nie wszystko jest pozyteczne... jak mawia biblia ;)

a zwiazek efedryny i cofeiny nie koniecznie jest zly ;))

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ag4vph.3vvjdfp.1@roses.of.many.colours...

nieprzyjemna sprawa.. oddech
Pu-Ehr