Re: Efekt ciężkich włosów

From: "Aga" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Efekt ciężkich włosów
Date: Wed, 2 Jul 2003 13:27:37 +0200

Mam ten sam problem, wiec rozumiem Cie doskonale..Polecam wiec serum
Fructis forte..do wlosow zsianowanych:), mowiac konkretnie kreconych:) sa
naprawde sliskie a jesli odpowienio je wymodelujesz duza okragla szczotka to
bede proste..w sumie to zalezy od gatunku....jednak fale powinny zniknac:)
Moge jeszcze polecic odzywke z Ziaji z olejem rycynowym, tez jest dobra.

Pozdrawiam

Aga