Efekt ciężkich włosów

1. Data: 2003-07-01 10:30:03

Temat: Efekt ciężkich włosów
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak uzyskać?
Bo naiwna wierzyłam, że moje gęste i lekko falujące włosy dadzą się ujarzmić
mleczu wygładzającemu Garniera - i pupa. Ni wuja nie działa.
Jakieś inne preparaty? Chodzi mi o to, żebym mogła spokojnie chodzić z
rozpuszczonymi włosami i nie straszyć albo sianem na głowie albo
przetłuszczonymi kosmykami...

Pozdr

zula

1. Data: 2003-07-01 11:17:25

Temat: Re: Efekt ciężkich włosów
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a sprobuj z szamponem Dove :-)
Do wlosow przesuszonych albo po trwalej.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-01 11:24:52

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a sprobuj z szamponem Dove :-)
> Do wlosow przesuszonych albo po trwalej.
przy okazji,
nie polecam odżywki z tych serii.Włosy się po nich lepią do twarzy.Co prawda
są miękkie i gładkie,ale niewiele jest ich i raczej nie odżywia a tylko
"udaje" do następnego razu
pozdrawiam
Agatka

1. Data: 2003-07-01 11:29:38

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-01 12:30:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *zuleyka* skreślił te o to słowa:

> [...]
> Jakieś inne preparaty? Chodzi mi o to, żebym mogła spokojnie chodzić z
> rozpuszczonymi włosami i nie straszyć albo sianem na głowie albo

Szapmon, balsam do niego (taki ktory spłukujesz)
Nastepnei odzywka Ziaji bez spłukiwania - np. z olejkiem rycynowym (ok 3,9
zł) - obciazy włosy.
Ewnetualnie jeszcze lekka pianka do włosów, i delikatne suszenie zimnym
strumieniem powietrza
Na koniec mozesz pasma 'przeczesac" zelem wodnym (Loreal) albo woskiem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-01 12:06:42

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sie ze L'Oreal ma jakies mleczko prostujace wlosy - moze to
zadziala:))
Generalnie to raczej zel, wosk, mleczko niz lakier i pianka.

No i zawsze zostaje prostownica:))
Albo w druga strone - skrecic:)) Przy rozpuszczonych tez fajnie:)

Aga

1. Data: 2003-07-01 17:33:13

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka wrote:

> [...]
> Jakieś inne preparaty? Chodzi mi o to, żebym mogła spokojnie chodzić z
> rozpuszczonymi włosami i nie straszyć albo sianem na głowie albo

Mi pomaga maseczka blotna St Ives i sposob babciny - 100 pociagniec
szczotka z naturalnego wlosia.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-01 19:06:45

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakieś inne preparaty? Chodzi mi o to, żebym mogła spokojnie chodzić z
> rozpuszczonymi włosami i nie straszyć albo sianem na głowie albo

Miałam dokładnie ten sam problem, dopóki nie odkryłam Sunsilk'a :) Choć mam
tylko leciutko falowane włosy zastosowałam szampon+ odżywkę+ serum do włosów
kręconych zapobiegający ich puszeniu się. Moim zdaniem rewelacja. Do tego
niska cena. Polecam

1. Data: 2003-07-02 06:38:30

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włosów
> kręconych zapobiegający ich puszeniu się. Moim zdaniem rewelacja.

A znacie moze coś co sprawiłoby by włosy puszyły się właśnie, a nie były
przyklapnięte?

M.

1. Data: 2003-07-02 11:27:37

Od: "Aga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem, wiec rozumiem Cie doskonale..Polecam wiec serum
Fructis forte..do wlosow zsianowanych:), mowiac konkretnie kreconych:) sa
naprawde sliskie a jesli odpowienio je wymodelujesz duza okragla szczotka to
bede proste..w sumie to zalezy od gatunku....jednak fale powinny zniknac:)
Moge jeszcze polecic odzywke z Ziaji z olejem rycynowym, tez jest dobra.

Pozdrawiam

Aga

1. Data: 2003-07-02 14:35:49

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja lubie odzywki Dove
dobrze sie splukuja i rzeczywiscie pozostawiaaj wlosy miekkie w dotyku i ni
eskoltunione.
pozdrawiam
K.

Krem doszyi i dekoltu
strefa wolnocłowa Wieden
krem odkrylam :)
Szukam fryzjera na 26 lipca w Dabrowie Gorniczej
praca dla Ciebie -doradca kosmetyczny