Egzamin sprawdzajacy

11. Data: 2003-06-03 18:14:51

Temat: Re: Egzamin sprawdzajacy
Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospamm)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@n...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbhj4h$1so$1@news.onet.pl...

> równocześnie kończę
> pytania.
> jest moim
>
> A ilu historyków jest w szkole?

Razem z tym co mnie uczy to czterech.

12. Data: 2003-06-03 18:23:25

Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospamm)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospamm)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
własnie
> z niego czy z calego roku ( z pierwszego semestru mam 5) ?
> 4. Kiedy pisze się egzaminy sprawdzające, jak to jest pozniej ze
skladaniem
> dokumetow do szkol pogimnazjalnych ?
> 5. Czy gdzies w internecie znajdują sie podania o egzamin sprawdzający (
nie
> mam pojecia jak takie cos napissac) ?
> 6. Czy jesli nie zdam mogę otrzymać jeszcze niższą ocenę na koniec roku |?
> 7. Gdzie mogę znależć wymagania na ocene bardzo dobra z historii ??
> 8. Jaki bede mial czas na powtorzenie materiału ?

Po długich rozmyślaniach doszedłem jednak do wniosku, że nie bedę zdawać.
Gdyż po dokładnejszym przczytaniu regulaminu rekrutacji i przeliczaniu na
punktu wyszło, że przez ocenę z historii będę miał tylko jeden punkcik
mniej. Jednak mimo to dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
Janusz

profesor i profesor
kiedy i gdzie wyniki egzaminu gimnazjalnaego w necie ?
Awans - dwie prace
Dyplomy.
poprawna odmiana..