Ekonomiczna pralka

1. Data: 2006-07-14 11:18:31

Temat: Ekonomiczna pralka
Od: "Maciej Zieliński" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jaką niedrogą, ekonomiczną (w sensie prądu i zużycia wody) możecie polecić?

Maciej Zieliński

GG 1332465

2. Data: 2006-07-14 14:09:54

Temat: Re: Ekonomiczna pralka
Od: "Krzysztof" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wszyscy wiedza ,ale mnie to zaskoczylo bo sie nie ineresowalem AGD
ze klasa A to zadna rewelacja.jesli chodzi o zuzycie pradu a chyba i wody
W tej chwili jest klasa A+ jak i A++ i ta wlasnie nalezy wziasc pod uwage
jesli chce sie oszczedzac
Oczywiscie pytanie czy warto wydac duzo wiecej pieniedzy na te klasy lub tez
czy warto kupic niefirmowke z najlepsza klasa czy tez firmowa a z A

3. Data: 2006-07-14 14:28:47

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <k...@g...de> napisał(a):

> W tej chwili jest klasa A+ jak i A++ i ta wlasnie nalezy wziasc pod uwage

Kupowanie takiej pralki, to szczyt głupoty. Te pralki piorą "bez wody" przez
co fatalnie płuczą i na dodatek niszczą pranie (bardzo długie programy).
Te A+ płuczą już tylko 2 razy :D :D Unikać takiego syfu. Kupować pralkę,
która bierze najwięcej wody, chociaż nawet te płuczą niedostatecznie. Te
klasy, to przecież chwyt. Ja, w ciągu 2h mogę przerobić każda starą pralkę
na klasę A+, tylko do takiej pralki swoich ciuchów bym nie włożył.

4. Data: 2006-07-14 14:31:51

Od: "Maciej Zieliński" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A modele jakie możecie polecić?

5. Data: 2006-07-14 14:44:54

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Zieliński <z...@g...pl> napisał(a):

> A modele jakie możecie polecić?

Przede wszystkim kieruj się marką. Teraz z tych dla ludzi liczą się _tylko_
pralki z grupy Boscha i grupy Electroluxa.
Jak możesz nie kupuj ładowanych od góry, bo są słabe.

6. Data: 2006-07-14 18:12:53

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką niedrogą, ekonomiczną (w sensie prądu i zużycia wody) możecie
> polecić?

Wiatka albo ewentualnie Frania :)

T68

7. Data: 2006-07-14 19:44:45

Od: "Maciej Zieliński" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Franię już mam - teraz chcę spojrzeć technice w oczy (pralce w bęben). :)

proszek E
wymiana okien - ktore okna i profile wybrac?
Termin odpowiedzi spółdzielni mieszkaniowej na pismo
domek nad morzem
akcesoria feng shui