Ekościema

1. Data: 2013-07-17 22:25:46

Temat: Ekościema
Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

O tzw. żywności ekologicznej oraz w ogóle o "chemii" w żywności, hie hie.

http://www.polityka.pl/nauka/ekologia/1549063,1,czym
-jest-naprawde-rolnictwo-ekologiczne.read

Może ma ktoś Politykę w papierze albo na czytniku (ja jakiś czas temu
zrezygnowałam) i powie, czy cały artykuł wart zakupu.

Ewa

2. Data: 2013-07-17 22:48:43

Temat: Re: Ekościema
Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Feniks z popiołów" <x...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Może ma ktoś Politykę w papierze albo na czytniku (ja jakiś czas temu
> zrezygnowałam) i powie, czy cały artykuł wart zakupu.

http://www.exsite.pl/darmowe_ebook_download/czasopis
ma_polskie/835922-polityka-132013-pl-i-starsze-numer
y-.html

3. Data: 2013-07-17 23:29:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:48:43 +0200, Kukus Minipalus napisał(a):

> [...]
>>
> http://www.exsite.pl/darmowe_ebook_download/czasopis
ma_polskie/835922-polityka-132013-pl-i-starsze-numer

Ojej, świetne, skorzystam :-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

4. Data: 2013-07-17 23:32:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 22:25:46 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> O tzw. żywności ekologicznej oraz w ogóle o "chemii" w żywności, hie hie.

Jak ktoś wierzył w te bzdety dla durniów, no to pewnie szok przeżyje. Cóż,
bo to jest mniej więcej tak, jak "swojskie jadło" rodem z Makro - w
agroturystyce, co obserwuję choćby u siebie za płotem...

5. Data: 2013-07-17 23:49:47

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 22:48, Kukus Minipalus pisze:

> [...]
>>
> http://www.exsite.pl/darmowe_ebook_download/czasopis
ma_polskie/835922-polityka-132013-pl-i-starsze-numer

Tylko starsze numery, minipaluszku.

Ewa

6. Data: 2013-07-18 00:00:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 23:29:56 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ojej, świetne, skorzystam :-)

Nic z tych rzeczy, trzeba podac swój nr komórki - awżyciu!

7. Data: 2013-07-18 10:57:06

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 22:25, Feniks z popiołów pisze:
> [...]
>

> Może ma ktoś Politykę w papierze albo na czytniku (ja jakiś czas temu
> zrezygnowałam) i powie, czy cały artykuł wart zakupu.

Jest wart.

- -
Nika

8. Data: 2013-07-18 12:46:13

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 22:25, Feniks z popiołów pisze:
> czy cały artykuł wart zakupu.

W ogóle Polityka jest warta tych 5 zł, uważam ją za najlepszy polski
tygodnik.

9. Data: 2013-07-18 12:52:19

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 12:46, Sara pisze:

> W ogóle Polityka jest warta tych 5 zł, uważam ją za najlepszy polski
> tygodnik.

Ja też kiedyś uważałam, ale parę razy mnie tak zanudzili, że w końcu
odsubskrybowałam.

Ewa

10. Data: 2013-07-18 13:03:04

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 12:52, Feniks z popiołów pisze:

> Ja też kiedyś uważałam, ale parę razy mnie tak zanudzili, że w końcu
> odsubskrybowałam.

Mieliśmy tak z Forum, dawno było dobre, a potem całkiem zeszło na psy.
Polityka jeszcze w miarę się trzyma, są tam publicyści, których lubię
(Szostkiewicz, Paradowska np.).

Co zamiast szpinaku?
Natura...
PANSLAVISTO!