Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

From: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Date: Fri, 5 Nov 2010 23:31:54 +0100

Dnia 05-listopad-10 w ramce <news:ib1tsb$6b3$1@news.dialog.net.pl> pędzel
Stalker zmalował:

> Dopiero jak wysłałem to przeczytałem :-)
>
> I sobie tak pomyślałem: Zaraz będzie, że młody wykształcony
> wykształciuch z miasta chce dożynać hordę... tfu... watahę :-)
>
> To ja może zacytuję dokładniej Santorskiego:
>
> "... Od 5, 8 tysięcy lat budujemy społeczności które wyrosły ponad
> hordę, lecz wcześniej nasi przodkowie nie koegzystowali, tylko żyli
> równolegle w postaci takich hord po dwieście, trzysta osobników.
> Ewolucyjne szanse przetrwania mieli ci, którzy z jednej strony mieli
> odruchy działające na na rzecz przetrwania hordy, a więc dążyli np. do
> [...]

"Sławomir Nowak: Może, może. Bez przesady. Wyścig dopiero się rozpoczyna, a
finał jego jest 20 czerwca. Natomiast to, co jest ważne z wyniku PiS-u, z
wyniku Jarosława Kaczyńskiego, to dowód na mobilizację tamtej części
elektoratu. I to wszystko powinno dać nam wszystkim do myślenia, a
zwłaszcza wyborcom Bronisława Komorowskiego, wyborcom tej jasnej i
optymistycznej wersji Polski, że trzeba się wziąć w garść i do roboty.

Konrad Piasecki: To teraz jest podział na Polskę ciemną i Polskę jasną?

Sławomir Nowak: On nie stracił nic z aktualności. Zawsze tak było"

http://bit.ly/aaIEyj