Eksplozja halogena

11. Data: 2006-03-31 09:13:03

Temat: Re: Eksplozja halogena
Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U mnie przepalił sie bezpiecznik w ściemniaczu podczas przepalenia się
zwykłej żarówki 80W/230V czyli zaistniał ten sam problem?
Pdr.Mariusz

12. Data: 2006-03-31 10:18:39

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

DwaSkrzydla napisał(a):
> Witam
> U mnie przepalił sie bezpiecznik w ściemniaczu podczas przepalenia się
> zwykłej żarówki 80W/230V czyli zaistniał ten sam problem?
Tak, to samo zjawisko.
btw - odpisuj pod cytatem i tnij cytaty

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

13. Data: 2006-03-31 11:20:50

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Mam 10 halogenów 230V od 2,5 roku (8 na suficie i 2 kinkiety).
> W tym czasie 3 się przepaliły, z czego 2 w sposób wybuchowy.
> Wszystkie 3 w tym samym kinkiecie (najintensywniej używany).
> Żarówek nie dotykam paluchami, wszystkie przepalenia miały
> miejsce w momencie włączania, więc nie jest to kwestia
> naprężeń termicznych. Żaróweczki firmy Ansmann. Może
> jakieś badziewne te Ansmanny?

To chyba rzeczywiście kwestia żaróweczek.
Znalazłem 2 filmiki na sieci.

Przepalenie Osrama:
http://users.telenet.be/jameshooker/Movies/G9%20Fail
ure%20-%20Osram.WMV

Przepalenie Chińczyka:
http://users.telenet.be/jameshooker/Movies/G9%20Fail
ure%20-%20Chinese.WMV

Witek

14. Data: 2006-03-31 12:02:49

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy napiszesz jakiej firmy ten halogen?
> Mam od 3 m-cy sufit z w wc z halogenami na 230V,
> i zaczynam sie obawiac, ze posypie sie komus na glowe
> np. moim dzieciom :(

Halogen ten co wywali był chyba firmy Brilux , a ten co nie "wywalił" korków
jakiś bezfirmowy ?
Kupiłem je na Allegro po chyba 3-4zł sztuka chyba jakias Luna ...

Fakt więcej wystrzymał Brillux ale był 3 x droższy :)

/// Kaszpir ///

15. Data: 2006-03-31 14:19:02

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Patka" <e...@W...com> wrote in message

> Czy napiszesz jakiej firmy ten halogen?
> Mam od 3 m-cy sufit z w wc z halogenami na 230V,
> i zaczynam sie obawiac, ze posypie sie komus na glowe
> np. moim dzieciom :(

Ale masz halegony z odblysnikiem (z trzonkiem GU10) czy gole zarowki (z
trzonkiem GU9) ?

Mozesz porownac tu: http://www.elektrik.pl/index.php?cPath=37_39

Qwinto

16. Data: 2006-04-03 06:58:37

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale masz halegony z odblysnikiem (z trzonkiem GU10) czy gole zarowki (z
> trzonkiem GU9) ?

Gołe żarówki (halogeny) ...

/// Kaszpir ///

17. Data: 2006-04-04 19:20:03

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message

> Gołe żarówki (halogeny) ...

Pytanie bylo do Patki.

Qwinto

18. Data: 2006-04-05 10:00:52

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Pan "Qwinto" napisal:

> Pozdrawiam
> Qwinto

A skad mam to wiedziec - ?
Opakowanie wyrzucone po zamontowaniu
Moze jakos blizej wytlumaczysz ... :)

Patka

19. Data: 2006-04-05 10:07:23

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" napisał w wiadomości

> A skad mam to wiedziec - ?

Przepraszam, nie dostrzeglam linka do strony :)
sprawdze wieczorem - na zapasowym halogenie.

Patka

Wylewki, posadzki mixokretem.
podgrzewacz wody
brodzik huppe