Ekspres Caffe Treviso (DeLonghi)

1. Data: 2001-02-28 08:41:25

Temat: Ekspres Caffe Treviso (DeLonghi)
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna ekspres Caffe Treviso (DeLonghi)??? Zamierzamy kupic ekspres
wysokocisnieniowy, z mozliwoscia "robienia" mleka. Musi byc niezbyt duzy i
latwy do umycia (a ten wydaje sie taki byc).

Pozdrawiam,

:-) Monika

1. Data: 2001-03-01 15:15:30

Temat: Re: Ekspres Caffe Treviso (DeLonghi)
Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
> wysokocisnieniowy, z mozliwoscia "robienia" mleka. Musi byc niezbyt duzy i
> latwy do umycia (a ten wydaje sie taki byc).

Ja mam taki ekspres. Kawę robi niezłą ale musisz uważać aby nie zdejmować ze
stalowej części ekspresu czegoś co wygląda jak folia zabezpieczająca. Bo na
tej folii wydrukowane są wszystkie napisy i po zerwaniu została nam "goła"
blacha. Jednym słowem: desigd włoski ale i wykonanie też niestety włoskie.
Nie wiem skąd jesteś ale w EURO jest duży wybór ekspresów. Najlepiej zajrzyj
do kilku bo co EURO to inne modele. Dużo też widziałam w Media Markt. De
Longhi nie polecam właśnie ze względu na wykonanie.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-03-01 15:21:48

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Gadomska" <m...@a...net> wrote in message
Jednym słowem: desigd włoski ale i wykonanie też niestety włoskie.
Design oczywiście:)
Pozdrawiam,
Monika
PS. Ja bym wybrała taki który ma pojemnik na mleko.

hinduskie przyprawy
małże
Nalesniki z serem plesniowym i borowkami
Zupa cebulowa na sposób francuski
Re: panierka