Ekspres cisnieniowy - AEG EA 150

1. Data: 2008-02-03 17:53:13

Temat: Ekspres cisnieniowy - AEG EA 150
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chce kupic sobie pierwszy cisnieniowy ekspres do kawy.
Czytalem opinie na rozych forach i w klasie cenowej w okolicach
300-350 zl bardzo dobra opinie AEG EA 150.
Co o nim myslicie?

Jaka kawe, mleko najlepiej stosowac?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2008-02-03 18:20:14

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy - AEG EA 150
Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Feb 2008 09:53:13 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

> [...]
> Czytalem opinie na rozych forach i w klasie cenowej w okolicach
> 300-350 zl bardzo dobra opinie AEG EA 150.

mam 1/2 roku - IMHO wart swojej ceny - doskonała kawa z pianką wychodzi

> Jaka kawe, mleko najlepiej stosowac?

taką jaką lubisz (jaka będzie Ci smakować), mleko dowolne

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

3. Data: 2008-02-03 18:54:08

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 19:20, Danny <d...@g...com> wrote:

> taką jaką lubisz (jaka będzie Ci smakować),

A jak jest z grubością mielenia ziarna? Pewnie niektore sa
drobniejsze.

Mledko zwykle UHT z kartonika moze byc?

Pozdrawiam
Rafal

4. Data: 2008-02-04 08:03:09

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Feb 2008 10:54:08 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

> A jak jest z grubością mielenia ziarna? Pewnie niektore sa
> drobniejsze.

zdarzało mi się sypnąć i drobno mieloną i nie było żadnej sensacji. Z
mielonych to sypię zazwyczaj jakieś espresso - dosyć często mielę ziarnistą

> Mledko zwykle UHT z kartonika moze byc?

jak najbardziej.

5. Data: 2008-02-11 20:20:25

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danny napisał(a):

> zdarzało mi się sypnąć i drobno mieloną i nie było żadnej sensacji. Z
> mielonych to sypię zazwyczaj jakieś espresso - dosyć często mielę ziarnistą

grubosc mielenia ma bardzo duze znaczenie
z doswiadczenia: najlepiej wychodzi (mi) lavazza w zlotym opakowaniu
illy espressso, davidoff czarny (espresso) pomimo roznych prob zawsze
powodowaly przelatywanie przez sitko mniej lub wiecej syfu w postaci
jakby pylu kawowego ktory co gorsza unosil sie w naparze

z innych probowanych lavazza gran cafe espresso bardzo dobra, lavazza il
matino smaczna - wymaga mocnego ubicia

prawda jest taka, ze najlepiej miec mlynek

pozdr

P.S. 105A mam ponad rok, przedtem aeg 100 tyle samo

wyburzanie ścian w bloku z wielkiej płyty
urzadzenie z palnikiem spirytusowym
Gdzie mozna kupic nakladki na palniki w plycie gazowej ?
Zelmer Solaris 5000 HT
Komandor, Senator, a może zupełnie coś innego