Ekspres cisnieniowy i kamien

1. Data: 2004-01-29 09:33:16

Temat: Ekspres cisnieniowy i kamien
Od: "Jaroslaw Krochmalski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Moze macie jakiś sprawdzony sposób? na wszystkich "odkamieniaczach" napisane
jest, żeby nie stosować do ekspresów ciśnieniowych. ocet jakiś wlać czy co?
Mam zwykły malutki Krups, w którym zebrało się już za dużo kamyczka :)

pozdrawiam
Jarek Krochmalski

1. Data: 2004-01-29 09:41:34

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy i kamien
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Krochmalski" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bvak0s$cpr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
co?
> Mam zwykły malutki Krups, w którym zebrało się już za dużo kamyczka :)

Lub kwas cytrynowy, lub fosforowy (Cillit kamien i rdza, Pikasat)

--
Leszek Grelak - Lesio5
"Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

1. Data: 2004-01-29 11:27:50

Od: "Jaroslaw Krochmalski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 <I...@w...pI> napisał(a):

> Lub kwas cytrynowy, lub fosforowy (Cillit kamien i rdza, Pikasat)

czy to potem da się dokładnie wypłukać żebym już do końca życia ekspresu nie
miał cytrynowej (lub co gorsza cillitowej) kawy?

pozdro
Jarek Krochmalski

1. Data: 2004-01-29 14:49:40

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Krochmalski" <j...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bvaqnm$bvq$1@inews.gazeta.pl...

> czy to potem da się dokładnie wypłukać żebym już do końca życia ekspresu
nie
> miał cytrynowej (lub co gorsza cillitowej) kawy?

Wszystko da sie wyplukac. Tylko trzeba kilka razy. Ale duzo osadu kamiennego
wymaga duzo kwasu (lub mocnego stezenia) do usuniecia.

--
Leszek Grelak - Lesio5
"Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -
Tacyt

Jakie cechy powinna mieć dobra pralka ładowana od góry?
Jakie cechy powinna mieć dobra pralka?
Kupno mieszkania od developera
Kuchenka gazowa - dziwny kolor plomienia
Listwy przypodlogowe na kable - sa takie ?