Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?

11. Data: 2010-12-13 16:09:57

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawa w kapsułkach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
> Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> Prywatna http://www.janwer.com/
> Nasza siec http://www.fredry.net/

Mam wrażenie, że zaczynasz uchodzić za grupo-dyskusyjnego dziwaka i to nie
tylko na tej grupie. Masz dziwne poglądy i mało kiedy się z nimi zgadzam,
ale może to i dobrze bo poruszasz problemy o których nigdy bym nie pomyślał.

A ty może pomyśl, że picie kawy z ekspresu nie jest przymusem i każdy pije
co chce, bez wzgledu czy tak kazali robić w reklamie.. Jeżeli smakuje mi
kawa z utrwalaczami smaku to będę pił kawę z utrwalaczami smaku, a nie
katował się zwykłą kawą bez utrwalacza. Jak będę chcia napić się kawy z
cykrii to będę pill kawę z cykoori.

Może zacznij kolejny wątek np o tym, że kupowanie zegarków przy jednoczesnym
posiadaniu tel komórkowego jest zabiegiem bezsensownym. I tylko bufony z
wypranym mózgiem przez marketing kupują zegarki za cenę wyższą niż
abonament telefoniczny. No chyba że ktoś posiada telefon bez zegara, no ale
wtedy to już jest zwykly głupek, bo jak tu nie brać telefonu z zegarem
jeżeli jest taka możliwość

12. Data: 2010-12-13 21:03:18

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:04:31 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Zadne.
> Kolejny gadzet i sztucznie stworzony popyt przez pranie mózgu reklamami.

Jedyną reklamą, która skłoniła mnie do kupna, była prezentacja
zadowolonego użytkownika takiego wynalazku.

> Cenowo kosztuje wielokrotnie drozej od prawdziwej kawy z ekspresu. Smakuje
> dobrze, zupelnie tak samo dobrze jak przecietna kawa ze zwyklego ekspresu
> albo rozpuszczalna Nescafe czy Jacobs. Nie zachwyca, ale da sie wypic.

Smakuje dobrze. Za to łatwość przygotowania o rząd wielkości lepsza.
Zwłaszcza takich dwuskładnikowych, po których normalnie jest masa
sprzątania.

> Kawa z ekspresu kapsulkowego ma ta wade w stosunku do rozpuszczalnej, ze
> przy podobnym smaku dluzej trwa jej przygotowanie. I trzeba wydac 1,5 kPLN
> na ekspress.

Sorry, ale tutaj chrzanisz.

Po pierwsze taki ekspres kosztuje ułamek tego - za KP2100 dałem równe
370zł.

Po drugie przygotowanie takiej kawy trwa kilkadziesiąt sekund - włączyć,
kapsułka, wajcha, poczekać aż naleje, wajcha, kapsułka, wyłączyć. Wypić.

Po trzecie (żeby dwa razy nie pisać) - w kapsułce jest zwykła kawa. Lub
mleko w proszku - skład: mleko, cukier, lecytyna sojowa.
Tu masz skład mleka dla dzieci:
http://www.sidex.webd.pl/allegro/sid_art/bo-mar/mlek
o/3.jpg

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

13. Data: 2010-12-13 21:09:19

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:30:16 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

> Poczytalem i w koncu zamowilem Philipsa Senseo Latte.
> Kawy do niego sa w cenie od 35gr do ok 1 zł za kapsulke (zalezy od
> kawy). Mleko wlewa sie naturalne, swieze, a nie jak w Krupsie mleko w
> proszku z kapsulki.

Naturalne i świeże mleko UHT "biała woda"? ;)

Senseo nieco tańsze w eksploatacji (to są pady, a nie kapsułki!), ale kawy
z mlekiem bardziej upierdliwe w przygotowaniu (i późniejszym czyszczeniu
wszystkiego).

> Na poczatek wzialem dwa rodzej kawy Douewe Egbert - Regular i Mocce.
> Pozniej bedzie sie sukcesywnie inne probowac :)

Ja mam w tej chwili w szafce 12 różnych kaw i napojów. :)
(DG może służyć nie tylko do kawy)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

14. Data: 2010-12-14 07:55:27

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Dec 2010 15:13:05 +0100, Jan Werbinski napisał(a):
> Kawa rozpuszczalna jest kawą. Wywarem z kawy zmielonej osuszonym przez
> pryskanie z dyszy w suchym powietrzu. To samo co się pije, tylko bez wody.
> Owszem zdaniem znawców traci aromat, ale jest dobra.
>
> Kawa w kapsułkach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
> Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.

Nie zebym byl milosnikiem automatow kapsulkowych - wrecz przeciwnie, uwazam
ze to drozyzna i ograniczenie wyboru, ale... Co to niby za pomysl ze kawa w
kapsulkach musi byc nafaszerowana chemia? Przeciez tam nie jest potrzebna
absolutnie zadna filozofia - zemlec kawe, wsadzic do kapsulki i zapakowac
prozniowo. Jesli gdzies jest chemia, to juz wlasnie w rozpuszczalnych - a to
jakas "prawdziwa pianka jak w espresso", a to jakies wspaniale dodatkowe
aromaty...

Ja i tak jestem wyznawca ekspresow z mlynkiem - raz wiekszy wydatek a potem
rozsadne kwoty, dobra kawa i pelna swoboda wyboru.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

15. Data: 2010-12-14 08:09:24

Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem Senseo ma znacznie wiekszy wybor kapsulek z kawa (i sa
> one w dodatku duzo tansze).

Ja sobie kupiłem Kenwooda Mokabista :)

Ekspres na 2 czy nawet 3 standardy kaw w "opakowaniach". Pasują do
niego kawy z Senseo , pasują pady Ekspresso i coś tam jeszcze :)
Dodatkowo jest to ekspres z ciśnieniem 15bar (Philips Senseo ma 1
bar ,a Krups ma chyba 3bary) i można sobie samemu spienić ładnie
mleko :)

Używam głównie saszetek typu Senseo (tańsze) i duży wybór.

Dolce Gusto u mnie odpadło bo kawę piję gorzką i lubię czuć smak
kawy , a większość "napojów" z krupsa jest słodzona i to mocno ...
Dodatkowo do Senseo masz mnóstwo różnych dostępnych kaw , różnych
producentów a do tego są tańsze :)

16. Data: 2010-12-14 08:21:56

Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kawy do niego sa w cenie od 35gr do ok 1 zł za kapsulke (zalezy od
> kawy). Mleko wlewa sie naturalne, swieze, a nie jak w Krupsie mleko w

Ekspres ciekawy ale największa jego wada to bardzo niskie ciśnienie
tylko 1bar !
Zrobienie dobrej aromatycznej silnej kawy (np. Ekspresso) wymaga
dużego ciśnienia a Senseo tego niestety nie posiada.

Dlatego ja dałem sobie spokój z senseo ...
Senseo robi dobrą kawę , ale ta zrobiona ekspresem wysokociśnieniowym
jest smaczniejsza , bardziej aromatyczna i ... zdrowsza ...

Smak kawy z Senseo zbliżony jest do smaku kawy z ekspresu
przelewowego.

> Na poczatek wzialem dwa rodzej kawy Douewe Egbert - Regular i Mocce.
> Pozniej bedzie sie sukcesywnie inne probowac :)

Dużo jest różnych kaw :)
Jest czego próbować :)

17. Data: 2010-12-14 18:23:23

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> (to są pady, a nie kapsułki!),

????

A co złego jest w określeniu "kapsułki"?

J.

18. Data: 2010-12-14 20:32:00

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krups Dolce Gusto i wszystkie inne Krupsy mają 15 bar.
Krups Nespresso ma 19 bar.

-----

> Dodatkowo jest to ekspres z ciśnieniem 15bar i można sobie samemu spienić ładnie
mleko

19. Data: 2010-12-14 21:19:59

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Dec 2010 19:23:23 +0100, Jarek P. napisał(a):

> ????
>
> A co złego jest w określeniu "kapsułki"?

http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/37/83/
72/1337837272_2

Jeśli to jest wg. Ciebie kapsułka... ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

20. Data: 2010-12-14 21:44:26

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/37/83/
72/1337837272_2

> Jeśli to jest wg. Ciebie kapsułka... ;)

OK, dobra, w nieświadomości żyłem, że są ekspresy robiące kawę z
"ekspresówy".

To ja w takim razie idę sobie zaparzyć herbatę. Z pada.

J.

Bas mi se neda
Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki
Christmas Day's gifts handbags bags purse scarf sunglasses hats caps UGG boot Timberland shoes Nike shoes jerseys jacket hoody coat etc. wholesale online by paypal payment with free shipping ( http://www.24hour-buy.co m )
SPRZECIOR
Mlynek do zlewozmywaka - numery SWW czy jak im tam...