Mlynek do zlewozmywaka - numery SWW czy jak im tam...

1. Data: 2010-12-08 13:29:04

Temat: Mlynek do zlewozmywaka - numery SWW czy jak im tam...
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściągnąłem ze Stanów młynek pod zlewozmywak (netto 1/3 ceny + koszty).
Zatrzymali cholera na cle ($65 + freight psia ich mać, nie deklarowany jako gift).
No i muszę teraz powypełniać te SAD-y pieprzone.
Zna ktoś może numerki wyrobu do wpisania do formulatrza SAD?
Odprawiałem kiedyś lapka jakby co.
Do agencji celnej nie chcę, bo kroją na co najmniej 130 zł + vat i szkoda kasy.
THX

2. Data: 2010-12-08 13:46:55

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ściągnąłem ze Stanów młynek pod zlewozmywak (netto 1/3 ceny + koszty).
> Zatrzymali cholera na cle ($65 + freight psia ich mać, nie deklarowany
> jako gift).

Miałem takie coś montować, nawet mam gniazdko specjalnie na to.
W międzyczasie kupiłem kury i problem odpadków zniknął. :)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-12-08 15:26:20

Od: "gk" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odprawiałem kiedyś lapka jakby co.
> Do agencji celnej nie chcę, bo kroją na co najmniej 130 zł + vat i szkoda

Trzeba było wysłać przez firmę, która zajmuje się przesyłkami. Była by
szansa uniknięcia opłat.
A można wiedzieć gdzie kupowany ten młynek?
Pozdrawiam,
Grzegorz

4. Data: 2010-12-08 16:07:30

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Dec 2010 14:29:04 +0100, na pl.rec.dom, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
> Odprawiałem kiedyś lapka jakby co.
> Do agencji celnej nie chcę, bo kroją na co najmniej 130 zł + vat i szkoda kasy.

Trzeba bylo zadeklarowac jako gift i nie bylo problemu...
Ja z Anchorage zawsze wysylalem jako podarek...
Tak swoja droga czasem warto zaplacic co chca, bo takiego mlynka w Polsce
nie dostaniesz, a z tymi oplatami i tak bedzie drozszy...

W Stanach te mlynki juz sie specjalnie nie montuje, albo tylko tam gdzie
przekroje rur sa dosc male i nie oplaca sie ich wymieniac, osobiscie ich
specjalnie nie widzialem w stanie w ktorym bylem, oprocz kilu starych domów
(takich z porzadnego drewna max 100 letnich)

5. Data: 2010-12-08 17:41:18

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie firma, która zajmuje się przesyłkami (freight około $35) chciałaby
ściągnąć haracz za odprawę swojej własnej agencji
celnej (130zł-200 zł plus vat).
Porąbało ich: freight prze ocean tańszy od 15 minut roboty papierkowej.

-----

6. Data: 2010-12-08 17:43:47

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ale jakoś nie chciałem przeginać, liczyłem że $65 darują (bo to chyba mniej niż
graniczne 50 euro??).
Pies ich drapał, tylko te opłaty za "usługi" agencji są wq.....jące.
Oligopol po prostu.
Ostatnio sam wypełniałem SAD, wkurzyłem pół UC, ale postawiłem na swoim.

-----

7. Data: 2010-12-08 22:37:18

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-12-08 14:29, ąćęłńóśźż pisze:
> Ściągnąłem ze Stanów młynek pod zlewozmywak (netto 1/3 ceny + koszty).
> Zatrzymali cholera na cle ($65 + freight psia ich mać, nie deklarowany jako gift).

Dziwne. Wielokrotnie wysylalem samodzielnie drozsze rzeczy i nigdy nie
bylo zadnego cla... Na przyszlosc polecam shipsmartusa albo polonez
parcel service.

8. Data: 2010-12-09 10:04:12

Od: "gk" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> celnej (130zł-200 zł plus vat).
> Porąbało ich: freight prze ocean tańszy od 15 minut roboty papierkowej.

Trzeba było zadeklarować na $30.
Gdzie kupowany był ten młynek? Jakiś sklep internetowy, ebay? I na jakie
napięcie, bo w USA wiadomo 100V. Też chętnie bym sobie coś takiego
sprowadził.
Pozdrawiam,
Grzegorz

9. Data: 2010-12-11 03:34:52

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> &#166;ci&#177;gn&#177;&#179;em ze Stanów m&#179;ynek pod zlewozmywak (netto 1/3
ceny + koszty).
> Zatrzymali cholera na cle ($65 + freight psia ich ma&#230;, nie deklarowany jako
gift).
> No i musz&#234; teraz powype&#179;nia&#230; te SAD-y pieprzone.
> Zna kto&#182; mo&#191;e numerki wyrobu do wpisania do formulatrza SAD?
> Odprawia&#179;em kiedy&#182; lapka jakby co.
> Do agencji celnej nie chc&#234;, bo kroj&#177; na co najmniej 130 z&#179; + vat i
szkoda kasy.
> THX

znajdz sobie sam
Dziennik Ustaw z 1997 r. Nr 42 poz. 264

Dom za 1$
Tani domek - przykład z życia
komplet garnkow ? ktory?
Problem ze szczelnością węża odpływowego
Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux