komplet garnkow ? ktory?

1. Data: 2010-12-07 07:32:36

Temat: komplet garnkow ? ktory?
Od: "yoytek" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
chce kupic komplet garnkow ( na prezent )
kuchenka gazowa.

prosze o polecenie mi jakichs w cenie 200-300zl max

na allegro jest duzo zestawow garnkow w cenie tora mnie interesuje ale
napisane jest indukcja - to znaczy ze na gazowke sie nie nadaja ?

z gory dziekuje za pomoc :)

2. Data: 2010-12-07 08:58:25

Temat: Re: komplet garnkow ? ktory?
Od: "andrzej" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> na allegro jest duzo zestawow garnkow w cenie tora mnie interesuje ale
> napisane jest indukcja - to znaczy ze na gazowke sie nie nadaja ?

Kup jakiekolwiek, które ci się podobają i za tyle pieniędzy ile zamierzasz na
nie przeznaczyć.
One wszystkie i tak są w Tajlandi produkowane i możesz je stawiać na
jakimkolwiek piecu.

--
andrzej

Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

3. Data: 2010-12-07 13:15:27

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andrzej" <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>nie przeznaczyć.
>One wszystkie i tak są w Tajlandi produkowane i możesz je stawiać na

slaby argument

4. Data: 2010-12-07 19:22:08

Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce kupic komplet garnkow ( na prezent )
> kuchenka gazowa.
>
> prosze o polecenie mi jakichs w cenie 200-300zl max

bardzo fajna jest seria skanka z ikei - komplet pokryty teflonem, za te
pieniadze powinienes kupic rondel z pokrywka (jak dla mnie to on powinien
nazywac sie patelnia) i ze 3-4 garnki

5. Data: 2010-12-07 19:44:07

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To musisz się dowiedzieć, jaki kolor będzie pasował do kuchni.

-----

6. Data: 2010-12-08 09:38:15

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 08:32, yoytek pisze:
> jak w temacie
> chce kupic komplet garnkow ( na prezent )
> kuchenka gazowa.
>
> prosze o polecenie mi jakichs w cenie 200-300zl max

Nie kupuj berghoffa z termometrami w pokrywkach bo to bez sensu i się
szybko popsuły (uchwyty z termometrami). Pozatym są Ok.

Problem ze szczelnością węża odpływowego
Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Odkurzacz - rura kopie, pomocy
sławetny lenteks - kilka pytań
Drzwi porta czyszczenie