Elastyczne wężyki przyłączeniowe

11. Data: 2007-05-07 17:02:29

Temat: Re: Elastyczne wężyki przyłączeniowe
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:463e5b4b@news.home.net.pl
użytkownik *AK Drake* napisał(a):

> A czemu zaraz maskować, ja mam podejścia do WC na wierzchu z
> chromowanej rurki dogiętej wg potrzeb. Dużo estetyczniejsze niż
> jakikolwiek wężyk i na pewno trwalsze.

A ja podłączenie umywalki mam pod półpostumentem. I wolę to niż jakiekolwiek
rurki na zewnątrz, choćby ze złota :o)

--
Big Jack
//////

12. Data: 2007-05-07 19:19:28

Od: AK Drake <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej napisał(a):

> AK Drake: a w jaki sposob ta rurka jest podlaczona? Do zaworu w scianie
> potrzebna jest nakretka z wewnetrznym gwintem 1/2 albo 3/4 cala, a koncowka
> do baterii potrzebuje bodajze gwintu zewnetrznego M10.
> Maciej

Są odpowiednie przejściówki, też chromowane i na obie strony: i do
zaworu i do kibla.

--
AK Drake

13. Data: 2007-05-07 19:20:09

Od: AK Drake <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> W wiadomości: news:463e5b4b@news.home.net.pl

> A ja podłączenie umywalki mam pod półpostumentem. I wolę to niż
> jakiekolwiek rurki na zewnątrz, choćby ze złota :o)

Na kiblu tez masz półpostument ????

--
AK Drake

14. Data: 2007-05-07 20:26:01

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:463f7beb$1@news.home.net.pl
użytkownik *AK Drake* napisał(a):

> Na kiblu tez masz półpostument ????

Nie mam _kibla_

--
Big Jack
//////

15. Data: 2007-05-13 21:55:13

Od: AK Drake <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> W wiadomości: news:463e5b4b@news.home.net.pl

> A ja podłączenie umywalki mam pod półpostumentem. I wolę to niż
> jakiekolwiek rurki na zewnątrz, choćby ze złota :o)

A jak to się ma do pękania wężyków połączeniowych z początku wątku, te
schowane pod półpostumentem nie pękają??

--
AK Drake

16. Data: 2007-05-20 11:56:23

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:46478942@news.home.net.pl
użytkownik *AK Drake* napisał(a):

> A jak to się ma do pękania wężyków połączeniowych z początku wątku,

Tak samo jak _estetyczność_ chromowanych rur

--
Big Jack
//////

17. Data: 2007-05-20 14:04:23

Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> szukaj wiadomości tego autora

*Big Jack* wrote:

> Tak samo jak _estetyczność_ chromowanych rur

DGCC. Pytanie było o trwałość przyłączy a nie o estetykę.

<>

18. Data: 2007-05-20 15:08:12

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:slrn.pl.f50l9p.3b4.localuser@You.Do.Not.Exist.G
o.Away
użytkownik *piper* napisał(a):

> DGCC. Pytanie było o trwałość przyłączy a nie o estetykę.

Ale wywiązała się oboczna dyskusja o wyższości estetyki chromowanych rur na
wierzchu i ukrytych giętkich wężyków.

--
Big Jack
//////

19. Data: 2007-05-20 18:32:40

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sąsiad zalał kilka mieszkań ponieważ pękł mu wężyk łączący bojler z
> baterią.Co proponujecie w zamian za te węzyki, chodzi o wszystkie połączenia
> a więc : płuczka WC,Junkers,bojler itp.

W zmian a te wężyki proponuje Ci takie same wężyki ale poprawnie zamontowane.
100% awarii wynika nie z niskiej jakości wężyka a z nieprawidłowego montażu. To
że on jest elastyczny wcale nie znaczy ze może być dowolnie powyginany i
poskręcany. Są ścisłe reguły montowania takich elastycznych łączników. Szkoda ze
niedouczeni hydraulicy ich nie znają. Tomek

20. Data: 2007-05-21 15:32:44

Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> poskręcany. Są ścisłe reguły montowania takich elastycznych łączników. Szkoda ze
> niedouczeni hydraulicy ich nie znają. Tomek

Święte słowa, panie, święte słowa...
Ja tam mam 8 wężyków i żaden nie wykazuje chęci do zalania czegokolwiek,
ale przy montażu używałem 'trzeciej ręki' mojego brata do trzymania
wężyka, aby się nie skręcał, bo normalnie wyginał się przy dokręcaniu
jak żywy.
Za to ze dwa razy do roku muszę wymienić wąż od prysznica, bo nie
trafiłem na taki, który wytrzymałby takie naprężenia - każdy wcześniej
czy później pęka - ale on poważnie pracuje. Poprawnie założony wężyk
przyłączeniowy - znacznie mniej.

BogdanKa

Który piec dwufunkcyjny Vaillant wybrać?
Re: Zmywarka ELECTROLUX ESL 66020 - ELECTROLUX
Jaki klinkier?
problem z pomiarami wodomierzy
Zmywarka ELECTROLUX ESL 66020 - ELECTROLUX