Eleganckie biurko i komputer

21. Data: 2006-08-23 20:25:52

Temat: Re: Eleganckie biurko i komputer
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):
> wymiane
> Ale co to da ? tj czy nowy sprzęt będzie bardziej elegancki, mniejszy ?

Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz obudowy typu slim (desktop około 8cm
wysokości). Czasami też duże firmy (Dell, HP, IBM) wypuszczają
niewielkie kompaktowe stacje robocze na biurko własnie. Brak możliwości
rozbudowy, ale małe i ładne.

Zobacz też tutaj: http://www.littlepc.com/
i tutaj: http://www.directron.com/slim.html

> Mam w pracy laptopa i nie lubię na nim pracować (chcę mieć klawiaturę na
> wysokości dłoni, a ekran na linii wzroku), ale nawet laptop nie zastąpi,
> drukarki, skanera, modemu ...

Modemy akurat w laptokach są wbudowane :D

Co do drukarki i skanera -
Skaner może być w szufladzie.
Drukarka pobierająca papier poziomo (większość HP) może stać schowana w
szafce na półce. Szafka musi być tylko odpowiednio szeroka.
Jeśli nie masz dużych wymagań jakościowych to może zastanów się nad
urządzeniem wielofunkcyjnym które z dwóch "pudełek" zrobi jedno.

> Nie chcę, żeby w rogu mojego eleganckiego salonu czaił się taki kąt
> zdegenerowanego informatyka
> Pozdrawiam
> Magdalaena

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

22. Data: 2006-08-23 20:59:48

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magdalaena napisała
papierami
na blacie powyżej, a myszką w głębi blatu (tak , żeby oprzeć łokieć) .

Madoniowie napisał(a):
> A nie wsuwa ci się szuflada, jak łapiesz za mysz? Rozwiązanie takie jest
> całkiem niezłe, o ile mało się używa klawiatury.
Można powiedzieć, że pracuję w dwóch trybach
1. rekreacyjno - internetowym - w tedy w zasadzie tylko myszka i łokieć
wygodnie oparty na blacie
2. zawodowo - tekstowym - tylko klawiatura i pisanie łysego tekstu (mam
upodobanie do skrótów klawiaturowych).

> A potem projekt i do pana Czesia :-)
Tak poważnie - czy ktoś z Was zna w Warszawie takiego fachowca ? Przy
czym interesuje mnie pan Czesio z opcją myślenia, a nie tylko wykonania
mojego projektu.
Pozdrawiam
Magdalaena

23. Data: 2006-08-27 06:40:22

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 23 Aug 2006 12:39:02 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <hanka@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Koledzy mają takie małe czarne z dwoma nierdzewnymi paskami w poprzek.
> Całość wielkości pudełka po butach. Szlyczności, tylko nie umiem wygóglać :(

Toto?

http://42.pl/u/l88

Ja mam małego, ślicznego, czarnego kadłubka (niebieskie światełko na dole
jest dyskretne, a to na górze pokazuje tylko aktywność DVD) :

http://42.pl/u/l87

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

24. Data: 2006-08-27 13:14:19

Od: "Ogre2000" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Magdalaena napisał(a):
> Planuję zmianę mebli (w tym biurka) i mam problem z ustawieniem
> komputera - może coś poradzicie:

[...]

Jedyne co Ci mogę zaproponować to zamówienie biurka w zakłądzie
stolarskim.
1. Zrobią Ci tak jak zechesz
2. Pomalują na kolor jaki Ci się zamarzy - dopasują do innych Twoich
mebli.
2a. Okleją okleiną wg Twojego gustu.

Jeśli jesteś praworęczna to komputer ustaw po swojej prawej stronie,
na dole. Tam gdzie zwykle są jakieś drzwiczki czy szuflady. to
powinna być tylko wnęka. U góry tej wnęki powinny być otwory w
kierunku środka biurka, w celu przeprowadzenia kabli do klawiatury i
myszki oraz wentylacji sprzętu.
Klawiatura na wysuwanym blacie. Szerokość wg mnie to jakieś 60cm
minimum.
ten blat powinien się blokować, albo na końcach albo jeśli taki
istnieje to w dowolnym miescu (jeszcze takiego nei widziałem, ale
może już ktoś wymyślił ;) ).
Dosyć głęboki, żeby myszka nie uciekała w głąb na podłogę.
Jeżeli drukarka to jakaś biurkowa (np HP1100 no to ją na biurko, a
jak coś w styli 2200 to będzie się brzydko komponować. Może
dodatkowa półka z boku biurka na drukarkę.
Blat powinien być na takiej wysokości, żebyś wsuwając krzesło,
nie zawadzała o nią podłokietnikami.

Monitor po prawej stronie, wyjście kabli przez otówór z blacie
biurka.

Chyba więcej nie wymyślę.

Pozdrawiam
Ogre2000

25. Data: 2006-08-28 11:20:45

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnef2fim.stl.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] Toto?
>
> http://42.pl/u/l88

Looks like :)

> Ja mam małego, ślicznego, czarnego kadłubka (niebieskie światełko na dole
> jest dyskretne, a to na górze pokazuje tylko aktywność DVD) :
>
> http://42.pl/u/l87

Faktycznie śliczny. Da się takie u nas kupić czy trzeba importować? :)

Pozdrawiam
H. (co musi nowy)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

26. Data: 2006-08-28 12:54:08

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 28 Aug 2006 13:20:45 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <hanka@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Faktycznie śliczny. Da się takie u nas kupić czy trzeba importować? :)

Da się - mojego kupowałam[1] w Komputroniku:

Zuzanka

[1] No, kupowałam. Zrobiłam oczka do TŻ i poprosiłam "kup mi coś
ładnego". To mi kupił.

*:.
We Are a Non Prophet Organization

Mastercook