Elektryczna Kaśka

1. Data: 2005-06-12 14:51:11

Temat: Elektryczna Kaśka
Od: "darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Was posiada i używa elektrycznej Kaśki (w TV reklamowana jako
"shark cordless sweeper"). W całym domu położyłam panele, zlikwidowałam
dywany i chciałabym pozbyć sie jeszcze dużego odkurzacza, który zajmuje
sporo miejsca. Zastanawiam się czy takie urządzenie sprawdzi się i zastąpi
dobrze odkurzacz.
Dzięki.
Monika

2. Data: 2005-06-12 15:46:01

Temat: Re: Elektryczna Kaśka
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sporo miejsca. Zastanawiam się czy takie urządzenie sprawdzi się i zastąpi

Po pierwsze - zdecyduj sie jakiej jestes płci
Po drugie - jesli wierzysz reklamom "Mango" to współczuje. Koloru wlosów.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

3. Data: 2005-06-13 20:50:45

Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
> Zastanawiam się czy takie urządzenie sprawdzi się i zastąpi dobrze
> odkurzacz.
Odpuść sobie. Szkoda pieniędzy. Rok temu aby wybić rodzinie pomysł zakupu tej
zabawki przestudiowałem różne listy dyskusyjne.
Najczęściej narzekano na łamiącą się rączkę, słaby silnik i szybko padające
baterie (to co jest w TV to bajka) i kiepskie wykonanie.
Nie mam mowy o zastąpieniu odkurzacza.
Ale jeśli jesteś uparta to kup. Masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny.
Tylko na pieniądze pewnie trochę się naczekasz.

Pozdrawiam
Rex

serwis wózków dziecięcych
update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]
Jaki TV 29" ?
klimatyzator do mieszkania - co wybrać ?
lenteks i panele???