Elektryczność statyczna w domu

21. Data: 2010-03-16 08:48:15

Temat: Re: Elektryczność statyczna w domu
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" hnne1h$ke3$...@n...news.neostrada.pl

> Masz TDS, albo megaomomierz, albo miernik izolacji?

Akurat mam. :)

> To zmierz przewodność
> wody - może być wystarczająca do odprowadzenia ładunków elektrostatycznych.
> Albo zastosuj jonizator do neutralizacji wszystkich jonów w mieszkaniu,
> poprawisz sobie samopoczucie - wszak nadmiar jonów dodatnich jest nie tylko
> niekomfortowy, ale mocno dla zdrowia niekorzystny.

Ja mam inne problemy. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

22. Data: 2010-03-16 09:45:17

Od: "mm" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:hnmqas$9pr$2@inews.gazeta.pl...

> "mm" hnlajn$fcs$...@a...news.neostrada.pl
> >
> Czyli upływ poprzez klawiaturę będzie? :)
> Postaw sobie jakiś amperomierz i podłącz fazę do jednej części
> plastykowego
> patyka, a zero do drugiego i zobacz, czy amperomierz (pikoamperomierz)
> ruszy. :)

Ale my tu mówimy o elektrostatycznosci która nie ma napięcia gniazdka 230 V
tylko jej wartość to setki jak i tysiące kilowoltów !
Myślisz że powietrze nie przewodzi ?

> Obok bawełny mam wełnę, skóry, metale (okulary) i szkło mineralne (też
> okulary) -- sztucznych tworzyw w ubraniach mam mało i raczej nie używam
> ich zbyt często -- na przykład podszewki **letnich** kurtek skórzanych
> są z tworzywa sztucznego lub zawierają takie tworzywo.

Tak źle i tak nie dobrze . Ja pod cały dywan położyłem folie aluminową
podłączoną do uziomu do tego obuwie z podeszwą gumową i problem zniknął .
Są też wykładziny przemysłowe przewodzące jak przeszkadza ci w
pomieszczeniu 60-70 % wilgotności jakie typowo jest na dworzu .

23. Data: 2010-03-16 10:10:51

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"mm" hnnk4e$qis$...@a...news.neostrada.pl

> Ale my tu mówimy o elektrostatycznosci która nie ma napięcia gniazdka 230 V
> tylko jej wartość to setki jak i tysiące kilowoltów !
> Myślisz że powietrze nie przewodzi ?

IMO zachodzi tam inne zjawisko, niż zwykłe przewodzenie. :)
Nie drgają/falują elektrony (czy dziurki/jony) wyrywane ze swych wiązań. :)

> [...]
> Są też wykładziny przemysłowe przewodzące jak przeszkadza ci w
> pomieszczeniu 60-70 % wilgotności jakie typowo jest na dworzu .

,,Na dworzu'' różnie bywa -- nawet 100%. I ja w takiej wilgotności
mam kłopoty. Ale bywam ,,na dworzu'' krócej niż w ,,domu''.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

24. Data: 2010-03-16 11:29:20

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> Ja mam inne problemy. :)
>
> --
Z tym,i nie potrafisz wyjaśnić do czego to Ci służy.
--
Krzysiek

25. Data: 2010-03-28 13:22:27

Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
>W wiadomości
news.neostrada.pl

> Taaaaa, zwłaszcza uran, którego stosowny zapas każdy przytomny obywatel
> trzyma w domu :/
Po 1. promieniowanie tla, rozne jest w roznych miejscach.
Po 2 Zebys sie nie zdziwil :)
http://www.artelis.pl/artykuly/4923/zabojca-w-twoim-
domu
http://www.epa.gov/rpdweb00/radionuclides/radon.html (ang)

Szkoda tylko ze media nie zajmuja sie takimi "blachostkami" a wola rozpaczac
nad dziwnymi "tragediami"

26. Data: 2010-03-28 13:35:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marecki" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]
> http://www.epa.gov/rpdweb00/radionuclides/radon.html (ang)
>
> Szkoda tylko ze media nie zajmuja sie takimi "blachostkami" a wola

Czy tylko? Wykładziny - pierwiastki (chlor) jak i związki (np. fenole).

27. Data: 2010-03-30 19:45:39

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.epa.gov/rpdweb00/radionuclides/radon.html (ang)
>
> Szkoda tylko ze media nie zajmuja sie takimi "blachostkami" a wola

Niech lepiej media nie sieją kolejnej paniki, bo jak na razie to wśród
lekarzy radiologów zachorowalność na raka paradoksalnie jest mniejsza o ok.
30%.

28. Data: 2010-03-31 01:51:19

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:

domu

> Niech lepiej media nie sieją kolejnej paniki, bo jak na razie to wśród
> lekarzy radiologów zachorowalność na raka paradoksalnie jest mniejsza o
> ok. 30%.

Poprawiła ją wcześniejsza wykrywalność.

29. Data: 2010-03-31 15:46:31

Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hotkd9$ukt$1@news.onet.pl...
domu

> Niech lepiej media nie sieją kolejnej paniki, bo jak na razie to wśród
> lekarzy radiologów zachorowalność na raka paradoksalnie jest mniejsza o
> ok. 30%.
Po 1 sa rozne rodzaje promieniowania.
Po 2 czym innym jest bycie narazonym na promieniowanie zewnetrzne, a czym
innym wdychanie czastek gazu ktory sam promieniuje.

prac nie umiem?
Guma na dywanie
gdzie wyposazenie szaf/garderoby ?
Poduszki
serwis dla projektantów i architektów szuka współpracowników