Elektryka zamiast gaz

1. Data: 2003-03-12 07:31:24

Temat: Elektryka zamiast gaz
Od: "Jotem" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku ze zmianą przepisów spółdzielnia będzie wyprowadzać liczniki
gazowe na klatkę schodową. Przyjdzie ekipa hitlerowców i zrobi totalną
demolkę mieszkania. Kombinuję zrezygnować z gazu całkowicie i zamontować
bojler elektryczny. Może ktoś z fachowców podpowie jakieś ciekawe
rozwiązanie?

Jotem

1. Data: 2003-03-12 08:38:55

Temat: Re: Elektryka zamiast gaz
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze słysze żeby przepisy sie zmieniły. Wg właśnei obecnie panujących
przepisów liczniki moga być zamonowane w mieszkaniach w przedpokoju lub w
kuchni ale ich lokalizacja musi spełniać pewne odległości od kuchenki itd.
Czy mozesz przytoczyć ten przepis?
k.

1. Data: 2003-03-12 08:41:23

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jotem napisał(a):

> [...]
> gazowe na klatkę schodową. Przyjdzie ekipa hitlerowców i zrobi totalną
> demolkę mieszkania. Kombinuję zrezygnować z gazu całkowicie i zamontować

A próbowałeś kalkulować ile to będzie kosztowało ? Prąd jest najdroższym
nośnikiem energii, orientacyjnie 2.5 x droższym niż gaz.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-03-12 10:48:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Jankisz <p...@z...pl> napisał(a):

> A próbowałeś kalkulować ile to będzie kosztowało ? Prąd jest najdroższym
> nośnikiem energii, orientacyjnie 2.5 x droższym niż gaz.

Grzanie wody boilerem to najbardziej obsysający pomysł, jaki można sobie
wyobrazić. Albo płacisz jak za woły i grzejesz cały czas, albo włączasz w
miarę potrzeby i czekasz 0,5h na możliwość wykąpania się. Łapy myjesz
przeważnie w zimnej. Że nie wspomnę o ciepłej wodzie kończącej się w połowie
spłukiwania włosów. Nieeee, nieeeee, nigdy.

JoP

1. Data: 2003-03-12 11:24:35

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> przeważnie w zimnej. Że nie wspomnę o ciepłej wodzie kończącej się w połowie
> spłukiwania włosów. Nieeee, nieeeee, nigdy.

Są jeszcz ogrzewacze przepływowe, ale do tego trzeba mieć spoooooooooory
przydział mocy ( komfort=ok.20 kW )

1. Data: 2003-03-12 15:52:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Jankisz <p...@z...pl> napisał(a):

> Są jeszcz ogrzewacze przepływowe, ale do tego trzeba mieć spoooooooooory
> przydział mocy ( komfort=ok.20 kW )

Są, ale gdzieś od takiego wymienionego przez Ciebie w górę można umyć coś
więcej niż koniec małego palca. Zresztą inicjator wątku o boilerze pisał.

JoP

1. Data: 2003-03-13 07:06:26

Od: "Jotem" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczegółów nie znam ale prace są w toku i nie tylko na naszym osiedlu.

Jotem

1. Data: 2003-03-13 07:28:24

Od: "Jotem" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapędziliście mnie do dołka. Będę miał myśluwę przez jakiś czas. Dzięki za
opinie.

Jotem

Sprzedam odkurzacz RAINBOW
parapety betonowe (lastriko) w Warszawie
Garderoba
Zestaw wypoczynkowy
Serwisy z informacja o wynajmie mieszkan