Emulsja rozświetlająca.....hm?

1. Data: 2003-02-21 13:27:48

Temat: Emulsja rozświetlająca.....hm?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Donoszę co następuje. Była u mnie znajoma, miała świetnie rozświetloną buzie
( nie umiem tego inaczej opisać). Nie taką świetlistą od drobinek, tylko tak
hm...perłową uff...jak to trudno opisać. Efekt byl ładny i dyskretny, choć
widoczny.
Zapytałam czego używa, to była Emulsji Rozświetlającej do twarzy i ciała
Eveline (z kompleksem nawilżajacym i pigmentami perłowymi oraz wit. E, C i
retinolem) - ja bym w życiu nie zapamiętała tego wszystkiego, a Ona
wyrecytowała...hm widocznie mam slaba pamięć:(.
Ona to miesza z podkładem.
Ale do sedna, szukam tego w Krakowie i za cholerę...nigdzie nie ma:(.
Podobno, jest kilka kolorów i kosztuje coś ponad 10 zeta.
Gdybyście, znalazły przypadkowo to napiszcie gdzie...

Hanuś co szuka i nie znajduje :(

1. Data: 2003-02-21 13:31:51

Temat: Re: Emulsja rozświetlająca.....hm?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Zapytałam czego używa, to była Emulsji Rozświetlającej do twarzy i ciała
> Eveline (z kompleksem nawilżajacym i pigmentami perłowymi oraz wit. E, C i
> retinolem)

Przepraszam za słowa -to była- wkradły mi się same ;), jeszcze raz
przepraszam za formę.

Hanuś, której słówka same się wkradają ;)

1. Data: 2003-02-21 13:34:46

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote
> Kasia, widzialam kosmetyki Eveline (tylko sie nie przewroc) na...
> dworcu!

To jest mysl! Dworce sa podobne. Na moim na pewno tez beda :))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-21 13:35:55

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdybyście, znalazły przypadkowo to napiszcie gdzie...

Kasia, widzialam kosmetyki Eveline (tylko sie nie przewroc) na...
W tym nowszym przejsciu, jesli wchodzi sie od strony rynku to po lewej
stronie.
Jest tam taki kiosk z kosmetykami i czasopismami.
Ale nie wiem czy jest ta emulsja.
jesli kupisz to daj znac jakie to jest:)

Kaska

1. Data: 2003-02-21 13:55:54

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale do sedna, szukam tego w Krakowie i za cholerę...nigdzie nie ma:(.
> Podobno, jest kilka kolorów i kosztuje coś ponad 10 zeta.

bardzo fajna stronke ma eveline. www.eveline.com.pl- tam mozna sie w sumie
wszystkiego dowidziec o ich ofercie. wlasnie ja przegladam i chyba zapoluje
na ta emulsje:)
ewa

1. Data: 2003-02-21 14:18:38

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> To jest mysl! Dworce sa podobne. Na moim na pewno tez beda :))

A na wroclawskim nie widzialam, chociaz go przekopalam jesienia co do
centymetra:)
Kupilam tam za to strasznie swinska popielniczke:)))

Kaska

1. Data: 2003-02-21 14:35:08

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli kupisz to daj znac jakie to jest:)

Dzieki za info, jak spróbuje opowiem ale to dopiero w nastepnym tygodniu
ewentualnie, bo wyjezdzam.

Kaśka

1. Data: 2003-02-21 15:32:15

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Gdybyście, znalazły przypadkowo to napiszcie gdzie...

Bardzo duzo kosmetykow tej firmy widzialam w sklepiku ja sw. Tomasza!!!
Otworzyli dosc niedawno taki nowy w sklepie z winami!!!
W zasadzie to takie male stoisko w sklepie z winami przy rogu tomasza i
szpitalnej hehehe.
Ogolnie bylo tam sporo kosmetykow joko i innych tanszych firm. I
przesympatyczny pan sprzedajacy:-)

> Hanuś co szuka i nie znajduje :(
Kropelka

1. Data: 2003-02-21 16:40:14

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" saga " wrote:

> bardzo fajna stronke ma eveline. www.eveline.com.pl- tam mozna sie w
> sumie wszystkiego dowidziec o ich ofercie. wlasnie ja przegladam i
> chyba zapoluje na ta emulsje:)
> ewa

Fajne, ale czcionka i kolory, kształt opakowan to tak mocno sie kojarzą z
Maybelline :))))
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-21 17:59:14

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia:
> Fajne, ale czcionka i kolory, kształt opakowan to tak mocno sie kojarzą z
> Maybelline :))))

a seria do opalania to chyba z garnierem.... ten parasol jakso mi sie
tak kojarzy...

dri

Re: cienie do powiek
Re: tusz do rzęs